Hey, HELP!! In oktober ben ik uitgerekend en we zijn op zoek naar een jongensnaam. Een meisjesnaam hebben we al heel lang, maar wat is een leuke jongensnaam moeilijk zeg!! Mijn vriend vind Jayden mooi en ik vind Fabian leuk! Maar hij vind dat alle namen dan op AN eindigen en dat dat niet kan.... Wat vinden jullie daarvan? Andere leuke namen bij onze boys zijn ook welkom ( Je spreekt het trouwens uit als Demian, dus zoals het er staat! En Milan, maar wij vonden het met een Y leuker vandaar...) Alvast bedankt voor de tips!
Ik vind Jaylon voor een jongetje mooi en past ook wel bij jullie namen. Was onze jongensnaam geweest, maar we krijgen een meisje. Of Nigel, Dashley, (ben ff engelse namen aan het bedenken die in onze familie al gegeven zijn, alhoewel Mylan is niet echt engels toch?) Dean en dan ben ik het ff kwijt. Als er nog wat te binnen schiet hoor je het wel.
Ik vind Fabian leuker, ook omdat Jayden momenteel in de top 5 van meest gekozen jongensnamen staat. Minder origineel dus. Maar uiteindelijk komen jullie er wel uit denk ik. Je hebt nog even tijd...
Euuh: Delano - dylano - roan - rowan - yason - nichel - lyam - devin (kun je uitspreken als kevin) Zoiets?? We krijgen zelf een meisje dus ik ben daar net iets meer mee bezig gweest... voor een jongen hadden een vrij hollandse naam bedacht dus die past niet echt bij die van jou... Suc6
Ik vind het niet erg als alle drie namen op "-an" eindigen -misschien lijkt het zelfs raar als de derde dan de enige is zonder "-an"? Ik zou gewoon een naam kiezen die ik en mijn partner mooi vinden! Fabian vind ik mooier dan Jayden, maar niet 100% bij Demian en Mylan passen. Demian en Mylan zijn bekende namen met een bijzondere schrijfwijze - dat zou ik bijhouden... misschien Fabien, Fabyan (maar dan verandert ook de uitspraak)... Jayden past wel bij Demian, Mylan (maar is ook erg heel populair in deze schrijfwijze... dus weer té gewoon?) Demian, Mylan en: Livio Deyan Kilian / Kilyan Jayan Yulian Collyn Jeylan Raily / Riley Liam / Lyam
Bedankt voor alle tips!!! Geloof dat ik al wat aan de naam Jayden begin te wennen...komt hier helemaal niet voor namelijk!