Ik ben nog niet zwanger maar zit al wel veel over namen na te denken.. Wat vinden jullie van Meisje : Jaya Jongen : Jay of Jayden?
de meisjes naam vind ik ook niks, maar de beiden jongens namen wel, als we een jongen kregen hadden we hem de naam jayden gegeven!
het zijn niet mijn namen, maar ik ben ook moeilijk wat namen betreft, ik hou van kort en simpel vandaar dat onze zoon Rik heet, maar daar moet je ook van houden. Succes ermee en het is zo persoonlijk dat je de naam moet geven die jezelf (en je partner natuurlijk) mooi vinden. Succes
Jaycey vind ik persoonlijk ook niks, Jayden nog steeds helemaal geweldig. Gek, dat die namen zo dicht bij elkaar liggen maar ik de jongensversie wel leuk vind en de meisjesversie totaal niet Jada (zoals eerder geopperd) vind ik beter
Jaya vind ik (zoals vele anderen) ook niks... Jayden vind ik wel leuk, maar niet voor een jongen. Jada of Yana of Yara vind ik wel heel leuk voor een meisje en Jay of Djay vind ik wel leuk voor een jongen... maar het is je eigen keus! Succes ermee, eerst maar eens zwanger worden! Gr. Niki