Hallo meiden, ik zoek een meisjesnaam die past bij Alexander - Lex . Mijn ideetjes : Isabella - Bella ( Isa ) Isabo - Bo Lisanne - Sanne ( Lisa ) Annemarie - Anne ( Marie ) LiseLotte - Lotte Maar deze namen die springen er niet echt uit voor mij ... Dit soort naam dus Alle tips zijn welkom Liefs Kim
Je wil het liefst een lange naam, die je kan afkorten? Zoals bij je zoontje? Alexander en Isabella vind ik een mooie combi!! Opties: Elenora - (Nora, Noor, Elen) Florine - (Floor) Evelien - (Eve, Eef, Lien) Juliënne - (Julie) Marlotte - (Lotte) Rosalinde - (Rosa, Roos, Linde) Olivia - (Liv, Livia) Ook leuk: Alexander en Nadine Alexander en Madelief Alexander en Sophie Alexander en Robine Alexander en Madeleine Alexander en Phileine Alexander en Carline Alexander en Amélie
Bedankt Ja klopt ik wil een lange naam om de roepnaam daaruit te halen zegmaar Ik vind Elenora ( Noor ) en Evelien ( Lien ) erg mooi . Nu nog een mijn vl voorstellen Die is hartstikke kieskeurig
Charlotte (Lot of Lotte) Elodie Frederique (Ricky) Marleen (Leen) Elisabeth (Lisa, Liz, Ellie, Ella!) De laatste optie vind ik de leukste Ah, heb er nog twee Josephine (Sophie/Sofie Soof of Fien) Catherine (Kate, Cate)
Isa (Isabel) of Ise (Iselin) vind ik leuk! Andere ideetjes: Babette Beth, Bette Carolien, Caroline - Caró Charlotte Lot, Lotte Ellenoor Noor, Nore, Elle Emmeline Emme, Lien, Liene Eveline Eef, Lien, Liene, Evi, Eva Evianne Evi, Anne, Ann / An Helen / Hèlen Elle Helene, Helena - Lene, Lena Isalie - Isa Jacqueline Liene, Lien, Jackie Josefien / Josephine - Fien(e) Juliëtte - Juul Louanne - Lou, Loua, Loes, Lune Louelle Lou, Loue, Elle Louise Loes, Lou, Ise Lucienne Luce / Luus, Luci / Lucy / Lucie Rozemarijn Roos Veronique - Veró Vivianne Vief, Vieve
Bedankt meiden Ik zit nu een beetje na te denken over Elenora ( Noor ), Evelien ( Lien ), Isabella ( Isa ) maar Josefien - Fien(e) is nu toch mijn favoriet . Vind het ook mooi passen bij Lex . Ik kan niet wachten tot ik deze namen aan vl kan voorstellen .
Ja, Esmeralda - Esmee is mooi . Maarja ik vind veel namen mooi . Bedankt, maar jullie maken het me wel moeilijk