Wat vinden jullie van deze namen? Welke associaties hebben jullie erbij? En welke is het leukst? Ik houd van korte, stoere namen die niet (heel) populair zijn, maar ook niet te apart. Voor jongens vind ik leuk: X.avi (En hoe zouden jullie dit uitspreken?) L.evi S.tan Voor meisjes vind ik leuk: N.oa N.ova J.ill L.oïs (Met op het moment een voorkeur voor N.oa, maar mijn meisjesnamen lijstje verandert nogal eens).
Ik vind Stan en Noa/Nova het mooist. Het zijn trouwens wel allemaal redelijk populaire namen, aangezien je zei dat je dat niet wilde.
Redelijk populair vind ik niet erg, maar de meeste top-20 namen zie ik vanaf. Van mijn rijtje staat eigenlijk alleen L.evi in de top-20 van namen van 2013. (En N.oa staat niet ver onder de top-20 gok ik zo). De namen van mijn zoontjes zijn in 2012 (van de oudste) bijna 100 keer gegeven en (van de jongste) meer dan 250 keer gegeven. Die aantallen vind ik prima, ik houd namelijk ook niet van heel apart, en op L.evi en N.oa na (die er wel met een paar honderd bovenuit stijgen), komt de rest van de namen uit mijn rijtje ook op dat soort aantallen.
Levi leukst, maar komt wel veel voor. Voor een meisje Nova of Lois. Geen Noa asjeblieft , komt echt te vaak voor.
Levi vinden wij ook wel erg leuk. Alleen vind ik persoonlijk wel een twijfelgeval omdat hij zo populair is. Xavi zou ik uitspreken als: ksaavie. Zou niet weten hoe het nog meer kan? Noa en Jill vind ik ook erg leuke namen!
Ik vind Loïs erg leuk ( zie banner) Jill en Nova zijn ook 1 van mijn favorieten, ik heb een beetje dezelfde smaak: niet al te apart, maar ook geen naam die in de top 20 voorkomt. Als jongensnaam vind ik bijvoorbeeld Finn ook erg leuk, Levi hoor je op het moment wel erg veel
Ik vind dat je een hele mooie ljst met meiden namen hebt. Ik kan gewoon niet kiezen, haha Van de jongensnamen vind ik stan het leukste.
Xavi en Loïs vind ik heel leuk, maar Stan vind ik dan wel weer stoerder wanneer hij later misschien 1.90m is en 100 kilo weegt.