Hey allemaal, Onder het mom van ''je kunt niet vroeg genoeg over namen nadenken'' Hoe kun je mooi Rudi en Maria vernoemen? Mag best ver (sommigen zullen zeggen: dat is geen vernoemen meer. Maar het gaat ons om het idee). Zowel gecombineerd als los van elkaar en voor jongen en meisje.
Deze twee namen zouden prima als tweede en derde naam kunnen voor beide geslachten. Maria is ook voor mannen als doopnaam wel gebruikelijk. Als je hey als roepnaam wilt, wil je dan beide namen in een naam? Wat ideeen voor gecombineerde namen Jongen: Ramon Roma Uri Dim Meisje: Rumi Romane Marre Uma Diara
Drukte te snel op enter, dus nog wat aanvullingen Jongen: Ruud Dimi Marijn Merijn Darius Mart Rio Dion Arie Adrie Ad Meisje: Mara Mirre Marije Ria Rhea Diede Arja Dara Diria Dunya
Amauri Amira Daria Mira Madi Marri Dian Adim Ridua(n) Duarte Imre Midas Daan Dani Riu Mauro Mario Soms met wat extra letters.
Sowieso iets met de i en de r, omdat die in beide namen terugkomen. En dan zou ik zelf voor de I als beginletter kiezen, omdat Rudi nou al eenmaal de R heeft. Irmgard vind ik dan een goede voor een meisje. Heeft bijna alle letters erin. Of Mirtha. Dario bijvoorbeeld voor een jongen. Of Armin. Niet echt vernoemingen natuurlijk, maar wel een leuke ‘namenpuzzel’ Qua losse vernoemingen kan ik van Rudi eigenlijk alleen maar Uri of Ruud maken. En van Maria; Mara Mare Marea Marin Marie Aria Irina voor een meisje En; Marin (die is unisex) Mari of Marius voor een jongen.
Meisje: Irma Mira Ida Ada Mauri Aria Dari(a) Aura Audria Adria Ira Maui Aida Amari Arda Audra Jongen: Arid Ari Dari(us) Imar Arum Ira Maui Uri Amur Rami
Mare Maddi Dilara Ruth Lia Dina Ruby Ruben Sorry, ik kom precies vooral op meisjesnamen en sommige zijn misschien wel wat ver gezocht maar dat mocht