Hoi allemaal, Ik ben dus op zoek naar jongens en meisjes namen die passen bij Feline. Het liefst ook 3 lettergrepen en anders 6 letters. Ben helaas nog niet zwanger van de 2e maar ben al veel met namen bezig. Hoor graag jullie ideeën.
Larissa Marlotte Evanne Nathalie Suzanne Charlotte Jasmijn Rosalie Marjolein Karolijn Lisanne Madelief Olivier Julius Julian Christiaan Matthias Jonathan
@elisah leuke namen, maar deze hebben we allebei al in de familie zitten @smile, wauw leuke namen ik vind evanne en Julian wel erg leuk (en wonder boven wonder m'n man ook!) En idd, we moeten veel geduld hebben,maar weten waar we het voor doen, elke keer als ik naar m'n prachtige dochter kijk weet ik dat het het allemaal waard was en is. Bedankt en idd op naar een positieve test!
@LA85 Jonathan vind ik ook erg leuk! Leander ook,maar zo heet m'n broertje al! Isabel vind ik ook mooi.
Feline & Elena Elise Hailey Ianna Jolie Laure(n) Lisanne Livia Loïs Noémie Ymara Cédric Emile Hayden Julèn Juliën Loïc Maxim Novan Oliver
Wij hebben ook een F. Onze kanshebbers waren oa: Julius Julian Olivier Thomas (jongensnaam kwamen we nooit echt ooit, gelukkig niet nodig gehad hihi) Aelin Annelin(de) Anniek Danique Elise Emma Isabel(le)/la Julia Juliët Linde Livia Nica Suze Sara(h)
6 letters én 3 lettergrepen Amélie Carine Carize Emilie Helene, Helena Isabel Joanna, Joanne Juliët Lianne Louise Marije Noëlle Saskia Sophia Daniël Dorian Fabian Julian Julius Rafael Samuel Tobias 6 letters (maar geen 3 lettergrepen): Anniek Ariane Benthe Bodile ('bo-diel', maar 'bo-die-luh' zou ook kunnen) Carmen Eliane, Eliana Hannah Jazmin Jenthe, Jinthe Jolijn, Jolien Karijn Lauren Marthe Mirthe Nienke Ninthe Olivia Sophie Sterre Tessel Veerle Arnoud Arthur Casper / Kasper, Caspar / Kaspar Floris Gerlof Hessel Jasper, Jesper Jelger Jelmer, Jelmar, Jelrik Marnix Matijs Maurik Merijn, Marijn Nathan Pepijn Philip Roelof Sander Sjoerd Steije Steven Sybren Thomas Tijmen Victor Wessel Wouter Xander Xavier 3 lettergrepen (maar geen 6 letters): Annemijn Carlize Charlotte Elise, Elisa Evelien Josefien Julia Livia Lizelot / Liselot Loïse Madelief Noralie Rosalie Willemijn Bastiaan, Bastian Benjamin Elias Florian Jonathan Leander Matthias Olivier Valentijn
Wij ook een F Zoon heet T.hijmen Wij dachten oa aan Elise/Elize Sophie/Sofie Jolie Louise Julia Jasmijn Julius Julian Mats Philip Friso Merijn
Feline en Felix Allebei Latijnse afgeleiden voor "kat". Verder vind ik Feline en Julian ook een leuke combo