hallo.. ik ben zo eens rond aant kijken online naar leuke zwangerschaps kleding.. en ik kom bijna alleen maar sites/winkels tegen die maar tot maatje 40/42 of XL gaan.. ! het lijkt net alsof ze er gewoon geen rekening mee houden dat er ook nog zwangere vrouwen bestaan in een maatje 46/48 of groter ! de enigste winkel waar ik weet dat je ook fatsoendelijke kleding in een maatje groter kunt krijgen is de miss etam.. maarjah daar heb je ook niet zo'n uitgebreide collectie. ! bij is niet alleen het probleem dat ik een maatje groter nodig heb in de breedte, maar ook in de lengte, ik ben namelijk 1,83 m enja daardoor zijn de normale broeken mij meestal ietsje te kort.. ? zijn er hier mensen met het zelfde probleem? of mensen die mij een leuke winkel kunnen aanraden waar je wel leuke moderne zwangerschaps kleding kunt vinden in mijn maat.. om leuke truitjes te vinden heb ik meestal niet zo'n problemen, maar de broeken dat is zo lastig bij mij.. en ook met buikbanden,, ik ben bang omdat ik niet zo heel dunnetjes ben nu al.. dat ik wanneer mijn buik straks echt gaat groeien dat de buikbanden die je zo overal ziet online,, in on size fits all.. mij gewoon niet passen omdat ze daar toch geen rekening mee houden.. ik hoop dat jullie wat leuke adviezen hebben voor mij
1.87 en maat 46/48. ik kan altijd redelijk slagen bij de prenatal... wel wat duurder, maar het past iig. Verder heeft miss Etam ook leuke positiekleding en die gaat tot maat 54 of zo. M&S en Promiss hebben dit ook wel, geloof ik. succes meid! en shop ze!
H&M heeft maat XL (46) zwangerschap. Mijn vriendin kocht daar haar broeken en zij is 1.80 en heeft kledingmaat 44/46
kijk even bijzwangerschap, clubsen dan 100 + Daar staan veel tips van winkels die lange, grote, aparte maten verkopen... Grotere miss etams hebben ook een grotere collectie positie trouwens,dus het kan zin hebben om even naar een grote stad te gaan..
www.paskamer.com De h&m heeft ook grotere maten. Buikbanden maat XL vallen erg groot is mijn ervaring.
Het merk Vida Vita heeft volgens mij ook lengtematen in broeken. Ik heb maat 44 en volgens mij gaan ze tot 48. Ze zitten PERFECT, vind het bijna jammer dat ik ze straks niet meer aan hoef....nooit zo'n geweldige broeken gehad als nu haha!
noppies gaat ook tot grotere maten. ik ben zelf 1.83m, en d ebroeken zijn me zéker lang genoeg. draag zelf maat 42, en pas in hun maat L. ze gaan tot XXL, dus voor jou groot genoeg. kleding is niet goedkoop, maar mooie kwaliteit en modieus. ik heb veel via marktplaats.nl gekocht om de prijs leuk te houden. en inderdaad: H&M, grotere Etam's (vooral shirtjes zijn daar fijn van), prénatal. buikbanden.com kun je zelf de maat van je buikband bepalen, en de opdruk ook. aanrader! ik had bij hun M-L (gaan tot XXL), en heb echt een flinke buik. succes!
ik ben bij prentital geslaagd voor positie kleding missetam gaat hier met zijn positiekleding maar tot 46 dus daar heb ik niks aan heb 50 soms wel heel vervelend hoor maar bij prenital ben ik goed geslaagd wel wat duurder maar goed bij hanstextiel heb ik leuke lange tshirts enzo gekocht
Heb van mezelf mt 44 meestal soms 42, maar heb nu 3 broeken binnen gekregen van de wehkamp en 2 in mt 44 en die zijn nu nog te groot en 1 heb ik geruild in 42 en die is ok nog te groot, dus die moet je daar ook passen waarschijnlijk en zijn hippe broeken! Ik ben 1,70m en 1 daarvan is mij te lang... Succes ermee!
Dankjewel voor jullie reacties allemaal.. ik ben vandaag gaan kijken bij de miss etam.. ik heb daar 1 broek gevonden die mij beviel, de rest van broeken waren van dat rare stretch stof dat ben ik echt niet gewend,,.. het is wel handig voor als je wat aankomt op de heupen enzo, dus ik denk dat ik er maar gewoon aan moet gaan wennen volgende week krijgen ze een nieuwe collectie binnen dus dan nog maar eens even terug gaan ik heb toch nog tijd zat voordat mijn buik echt gaat groeien haha