Moderniseren jaren 60 woning

Discussie in 'De lounge' gestart door Billylove, 16 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hebben een huis uit 1956. We hebben er de afgelopen 8 jaar best wat aan gedaan.

zo was ons huis niet goed geïsoleerd. We hebben sinds 3 jaar bijna overal kunststof kozijnen en nieuw glas. We hebben beneden 2 jaar geleden heel de houten vloer eruit gehaald en een broodjesvloer laten leggen incl. Vloerverwarming. Toen ook gelijk een nieuwe keuken en openslaande deuren. Verder hebben we 6 jaar geleden onze badkamer laten doen en een dakkapel laten plaatsen. We hebben er nu 1, met de tijd willen we achter ook graag nog een dakkapel. Het kost allemaal tijd en geld, maar ik vind het wel waard. Je kan je huis wel echt naar je zin maken. ons huis was wel echt goed onderhouden, dus we hoefde niet alles in 1x te doen.

Met de tijd moeten we de zolder en de 1e verdieping nog afmaken.

Kijk goed wat er gedaan moet worden, en heb je er budget voor zou ik het doen. Die tuin alleen al lijkt me heerlijk. Dat missen wij soms wel, een wat grotere achtertuin!

2. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Hier een iets jonger huis gekocht eind vorig jaar en van tevoren goed nagedacht wat we gelijk wilde doen en wat later.
    Hier gekozen om met een bouwdepot kunstof kozijnen in plaats van het enkel glas boven en de badkamer te doen. Viel iets duurder uit (2000 euro) maar dat lag aan keuzes die we zelf maakte. Kozijnen worden nu pas geplaatst en de badkamer over 2 weken, wij wonen er sinds kerst maar eerder kon niet met de leveranciers , houdt daar dus ook rekening mee, levertijden zijn heel lang, wij hadden geluk dat er mensen wegvielen en we tussendoor gepland konden worden.
    Daarnaast hebben we zelf een muurtje gesloopt en geplaatst (is niet zo heel moeilijk) en boven tapijt vervangen voor laminaat. En alles een likje verf..
    We hebben nog een enorme wensenlijst zoals nieuwe keuken, dakkapel op zolder en een kamer maken daar, meer isolatie en beneden vloerverwarming en ook nieuwe kozijnen. Maar dat budget hadden we niet en kan ook later gebeuren..
    Wij komen van huur naar koop dus echt een verschil. Maar wij hadden beide een goed gevoel en hier was de basis gewoon goed.. maar weet wel dat je bezig blijft met een ouder huis, dat moet je wel willen..

Billylove vindt dit leuk.
  3. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    Wij hebben een heerlijk huis uit de jaren 70. Een middenwoning waar we iedere keer wat aan doen.
    Volgens mij hebben we energie label c of d. Maar ons verbruik was toch nog laag dit jaar. Niet hoeven bijbetalen. Isoleren is leuk maar het ligt ook voor een deel aan je eigen stook gedrag. En we hebben natuurlijk midden woning.

Als ik jullie was zou ik vooral naar locatie en de grootte van het perceel kijken. Dat kun je niet veranderen. Het huis zelf zou je dan met de tijd naar je eigen smaak kunnen maken en isoleren.
    En niet alles hoeft meteen.
    Zoals hierboven ook al iemand aangeeft hebben wij boven nog geen dubbel glas. Daar stoken we ook niet. Maar dat daar geen dubbel glas zit weegt volgens mij wel mee voor het energielabel.

En ja een huis opknappen is duur. En zeker als je het in termijnen doet dan moet je er wel tegen kunnen dat niet alles meteen af is.

Wij wonen er nu 10 jaar. En er moet ook nog heel veel gebeuren. Maar het is leefbaar en veilig. Meterkast is bijvoorbeeld vervangen en alle stopcontacten. en in de oude keuken zit een nieuwe inductiekookplaat. Dat zijn relatief kleine ingrepen die ook al erg fijn zijn.

Er is al ontzettend veel gebeurd maar en moet ook nog ontzettend veel..
    Maar ik zou er zo opnieuw weer voor kiezen.
    Persoonlijk houd ik niet van een woning die al 'af' is. Ik wil er m'n eigen handtekening in zetten.. en ja dat kost tijd en geld!

4. Mammavantwee

Ik bedenk me nu dat we toen ook gelijk alle elektra hebben vervangen, alle stopcontacten naar beneden hebben gedaan en een nieuwe meterkast hebben geplaatst.
    Toen we er net woonde kwamen we er dus ook achter dat het riool niet goed was :|. Die hebben we dus ook vrij snel moeten vervangen. Was helemaal verzakt.
    En we hebben een nieuwe CV.

5. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28

Het is zeker nog niet m’n droomhuis, maar het huis heeft echt heel veel
    Potentie als je er doorheen kijkt. We zijn starters dus de mogelijkheden staan eigenlijk ook niet echt voor het oproepen en we huren( duur) particulier. Wel de tuin waar we van gedroom hebben en de privacy van een hoekhuis en in de buurt van m’n ouders. Dus het voldoet op heel veel punten wel aan ons voorwaarden. Het is voor ons een huis waar we de komende jaren willen wonen, maar ook om ons voet tussen de krappe woningmarkt te zetten. De omgeving waar ik woon hebben helaas heel veel van dit soort oude woningen, maar omdat het 30 min rijden is van Amsterdam zijn het vaak toch wel wat duurdere huizen. We hebben wel georiënteerd buiten ons zoek gebied en daar vinden we idd goedkopere huizen maar vond ons leefomgeving misschien wel belangerijk dan het huis zelf.

wauw dat is wel echt een droom zo een groot huis en tuin en echt een kans! Dus begrijp ik heel goed dat jullie die aan gaan. Hier stond het huis al paar maanden te koop dus we hopen dat ze echt gaan zakken met de prijs anders trekken we ons handen er uiteindelijk toch van af. Wij gaan helaas weinig tot geen budget hebben voor een bouwdepot en dat is erg rot want daar kan je al zoveel mee aanpakken. We hebben wel wat spaargeld maar echt niet overdreven veel. Het scheelt wel dat in het huis badkamer is echt hele goede staat is, slaapkamers ligt tapijt maar muren zijn allemaal gestucd. Ik denk dat we pas echt zinnig kunnen nadenken als we een technisch rapport hebben laten maken, we gaan ook een aanloop makelaar inschakelen.

6. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28

Wat fijn om jullie verhaal te lezen. Geeft toch een beetje hoop en nuances. Hadden jullie een bouwdepot? Wij zijn ook niet echt handig maar ook niet onhandig. De vader van m’n man kan een hoop zelf en ik denk dat we ook gewoon een hoop via YouTube kunnen leren idd! Toch vind ik het heel moeilijk om een overzicht te maken met dingen die meestal wel moeten gebeuren als je een oud huis gaat vinden. Je hebt al een hoop genoemd maar er zijn vast wel een hoop dingen waar we geen rekening mee hebben gehouden. De afgelopen jaren ging zeker elk jaar al jullie spaargeld in bed huis zitten?

7. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28

Ja ik moet toegeven, ik denk dat ik het moeilijk ga vinden dat niet alles meteen naar m’n smaak is. Maar ik ben er nu wel meer op voorbereid. Dus dan kan ik er beter vrede mee hebben hoop ik. Het is niet zo dat ik moet leven zoals die mensen als help mijn man is klusser ofzo dat gelukkig niet. Maar er moet wel eennnoeiwe vloer in en nieuw likje verf, geïsoleerd( maar dan echt alles). Het huis heeft een perceel oppervlakte van 400 m2 en is 8 min met de auto van m’n moeder en 15 min fietsen. 10’min van een heerlijke meer en 10 min van het strand. Dus locatie is top en hele fijne tuin van 130 m2. Dus dat zijn ook de pluspunten. Merk ook wel dag ik verliefd ben op de potentie van her huis en dat kan gevaarlijk zijn. Want het gaat niet meteen worden zoals we willen. Nieuwe keuken gaat waarschijnlijk niet meteen, open keuken maken ook niet. Maar misschien wel binnen 2 jaar. En dat is eigenlijk ook oké.

wij wonen nu in nieuwbouw en we konden er eigenlijk zo in trekken en we hoefde ons nergens druk om te maken. Aan de ene kan heerlijk, maar precies wat je zegt. We konden niet ons eigen stempel achterlaten. Hebben jullie heel veel eigen geld ingestopt?

8. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28

Volgensmij is elektra aanpassen wel een duur grapje… oh bah! Ja dat zijn dingen die je niet meteen voorziet natuurlijk.

9. Mammavantwee

ja dat kost wel wat.. tegenwoordig is alles duur! De elektra was hier zo verouderd dat we dat wel graag gelijk deden toen alles open lag.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #30 maartje84, 17 feb 2023
    Laatst bewerkt: 17 feb 2023
    Nee, we hadden geen bouwdepot. Toen we ons huis kochten was de NHG een bepaald bedrag dat als we meer zouden gaan lenen we geen rentekorting zouden krijgen. En die wilden we wel! :)
    Dus elke keer als we weer wat gespaard hadden hebben we het in ons huis gestopt.

Ons huis staat in een hofje die we al kenden omdat we mensen hier al kenden en wisten daardoor wat voor potentie dit soort huizen hebben. We accepteerden dat we van ons oude huis die helemaal af was gingen naar een huis die mega veel potentie had maar waar nog erg veel aan gedaan moest worden omdat dit nou precies ons droomhuis was (zodra het ooit af zal zijn haha. Het is groooooot, heeft een vide, een enorme tuin, garage en echt uitstraling. Het is op een paar minuten fietsen van een NS station en binnen twee minuten ben je hardlopend in een groot bos. Op de fiets ben je in vijf minuten op een strand. Het is hét huis op de perfecte plek waar wij onze kinderen zagen groot worden.

Dus accepteerden we dat we ons huis met de perfecte keuken met diepe lades gingen inwisselen voor een huis met een vreselijk lelijke keuken met een geelachtig aanrechtblad, accepteerden we dat we van een keurige badkamer met fatsoenlijke tegels naar een huis gingen met een lelijke badkamer met lelijke tegels en sanitair.

We hebben in dat eerste jaar geloof ik 15.000 van ons spaargeld in het huis gestopt. Daarna dus gewoon elke keer wat sparen en weer doen. Zonnepanelen. Mooie bomen geplaatst. Nog een terras aangelegd. Inbouwkasten gemaakt. Elke keer bedenken we weer een nieuwe klus en gaan we weer aan de bak. Maar dus ook gebruik maken van de hulp van vrienden en familie en zelf ook van alles doen (echt, elke klus kun je op YouTube vinden ;)) Vaak denk je dat dingen moeilijker zijn dan dat ze echt zijn. Zo kan ik inmiddels muurtegels net zo strak plaatsen als een pro, kan ik kleine muurtjes stucen en noem maar op :D
    Ik schilder en behang als een pro. Mijn man is een pro in isoleren geworden. En ook met een boormachine, stuk hout en wat schroeven en deuvels weet hij nu de mooiste dingen te doen.

Toch hebben we twee jaar terug alsnog een bouwdepot genomen omdat we kans kregen om een lap grond bij te kopen waardoor we onze tuin (nog) groter konden maken. Toen hebben we besloten om ook bij te lenen voor een nieuwe keuken. Die wilde ik zo ontzettend graag en de rentes stonden zo ontzettend laag en de NHG grens was inmiddeld zo opgeschoven dat we alsnog die rentekorting konden behouden. We hebben 50.000 geleend en betalen daar elke maand 150 euro voor. Daar hebben we in sneltreintempo nog meer klussen mee kunnen doen. We zijn nog steeds niet klaar. Maar ik wilde niet meer bijlenen. Het idee was namelijk dat we niet een grotere schuld wilden krijgen door alles met bouwdepots te gaan doen. We realiseerden ons echter als we niet die lap grond toen op dat moment zouden doen die lap grond uiteindelijk aan onze neus voorbij zou gaan. Ook zou de waarde van ons huis er significant op vooruit gaan dus we besloten wel daar voor te gaan lenen. En omdat we voor onze droom keuken anders nog wel twee jaar hadden moeten sparen besloten we toen dus door te pakken. Nu kunnen we straks dat spaartegoed gaan gebruiken voor de nieuwe badkamer. Want we hebben nog steeds die lelijke ;)
    En we willen ooit nog nieuwe garagedeuren en achterdeuren. Een overkapping in de achtertuin, een. een andere houtkachel, nieuwe kozijnen boven, een warmtepomp etc etc. We zijn er dus nog niet. Maar elke keer wordt ons klushuis steeds iets meer een echt paleisje ;)

Ik wil verder nog toevoegen dat niet AL ons geld en niet AL onze vrije tijd in klussen gaat zitten hoor. We wonen hier nu bijna zes jaar en gaan ook elk jaar met vakantie. Soms zelfs vaker dan eens. We kamperen veel en doen leuke dingen. Maar we kunnen het niet te bont maken. Geen vliegvakanties met ons gezin en geen ski vakanties want dat gaat niet met ons klushuis. Ik hoop dat we over vijf jaar wel weer die financiële ruimte gaan voelen. Want tegen die tijd hebben we wel bijna alle dure dingen gedaan ;)

11. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    Klinkt als de ideale locatie!

Wij hebben de basis dingen gedaan. Zoals nieuwe vloeren door het hele huis. plafond en wanden deels gestuct.
    Voorzijde beneden dubbel glas. Tuin aan beide zijden aangepakt. Stopcontacten en meterkast. Nieuwe inductie kookplaat. Nieuwe combi stoomoven. We hebben geschilderd aan de buitenzijde van de woning. Nieuwe cv ketel. En vast nog wel meer wat ik nu vergeet. Dus alles is netjes en in principe goed leefbaar.
    Alles met eigen geld betaald. Hypotheek is allen voor de woning en meer kunnen we niet lenen.
    We hebben financieel de eerste 7 jaar een hele zware tijd gehad. Doordat we een starters lening hadden met een hoge rente. Die is er nu af. Dus nu zijn we op zolder bezig om 2 kamers te realiseren.
    Ik denk dat we zeker al 50.000 in de woning hebben gestopt maar heb dat nooit bijgehouden.

Wat moeten we nog doen..
    Nieuwe keuken.
    Nieuwe badkamer
    Een uitbouw aan de achterzijde
    Boven Nieuwe kozijnen met dubbel glas.
    Een dakkapel op zolder
    Carport
    Nieuw dak op de garage
    En isoleren van de kruipruimte
    En vast nog veel meer...

12. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    O ja... ik wil ook nog overal in huis nieuwe kozijnen en deuren..
    En zonnepanelen staan ook nog op het verlanglijstje.
    Hoe meer ik nadenk hoe meer me steeds te binnen schiet maar het huis is verder wel netjes en leefbaar.

We hadden trouwens ook in de oude keuken alle handgrepen van de keukenkastjes vervangen. Stond gelijk heel anders. Inmiddels is de keuken 20 jaar oud. En de badkamer wel 30 jaar denk ik.. :rolleyes:

13. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28

Wow jullie hebben wel echt een hoop aangepakt, moet natuurlijk ook wel hoop gebeuren, maar zoals ik het hoor is het echt al goed leefbaar en zijn sommige dingen misschien ook extra luxe wat jullie nog willen? Zou je het achteraf weer gedaan hebben? Of zeg je van nee de volgende keer zou ik dit niet meer doen.

sinds kort kan je ipv 100 procent 106 procent lenen als je die 6 procent gebruikt voor energiebesparende maatregels. Met die kosten kunnen we in ieder geval het huis deels isoleren. Ik weet niet hoe ver je komt met 20.000 euro. Maar ik hoop een hoop.

Wij zijn ooo starters, of nouja ik, mijn man officieel niet.

14. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Enorm veel aangepakt, maar wij hebben het ook wel over 8 jaar uitgespreid. Pas nu nummer drie op komst is is de zolder ook helemaal af.
    Stap voor stap. Ik vind het heel leuk day ons huis niet in een nieuwbouwwijk ligt, daar heb ik helemaal niets mee. Het is geen karakteristieke jaren 30 woning maar het is wel heel anders dan volledig nieuwbouw. Het is nu ook echt helemaal ons huis :thumup:

15. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28

Oké het geeft ergens wel rust als ik hoor dag je echt niet alleen met een bouwdepot een huis kan renoveren. Ja oké het gaat een stuk sneller, maar het is niet onmogelijk dus. Ben zo blij dat je eerlijk je ervaringen deelt.

heel begrijpelijk dat jullie die lap grond erbij hebben gekocht en het huis klinkt echt als een ruwe diamant. Wij gaan nu al niet op vliegvakanties etc omdat we alles wilde sparen voor ons eigen huisje. Daarnaast is er genoeg in Nederland te doen. Maar als er maar wel een balans is.

16. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    940
    780
    93
    Vrouw
    #36 GezelligZwangerWorden, 17 feb 2023
    Wij hebben vorig jaar een huis uit de jaren 70 gekocht. Die hebben we helemaal gestript en opgeknapt. Energielabel was iets beter omdat de vorige bewoners de zolder hadden laten isoleren en alle ramen boven hr++ gemaakt.

De kosten viel wel tegen. Wij hadden begroot op 100k en waren uiteindelijk 120k kwijt. Je komt altijd verborgen gebreken tegen. We hadden 10% extra daarvoor berekend en dat werd uiteindelijk dus 20%.

Nu moet ik zeggen dat wij niet goedkope keuzes hebben gemaakt, we wilde echt een huisje die volledig aansloot bij onze wensen. Opbouw van grootste kosten: aanbouw €40k, keuken €20k, badkamer €10k, kozijnen/ramen/deuren benedenverdieping €20k. Overige €30k ging naar slopen, stucen, vervangen binnen kozijnen/deureb, openhaard verwijderen, muur slopen, tegel vloer verwijderen, vloerverwarming, verven, tegelen, laminaat/pvc vloeren etc.

Zoals ik al zei hebben wij wel relatief veel uitgegeven. Je kan ook prima een keuken kopen voor €10k, het is maar wat je wensen zijn. Maar houd echt rekening ermee dat de kosten hoger gaan uitvallen. Daarnaast vind ik al die prijzen die je online ziet echt niet meer kloppen. Een aanbouw voor €20k bestaat echt niet meer, al lees je dat nog overal.

17. Billylove

Billylove Actief lid

11 apr 2022
    211
    98
    28

Als wij dat geld hadden, dan zouden wij het ook zeker zo groots willen aanpakken. Maar dat zit er echt niet in voor ons! Hahaha. Een hoop geld, maar het wel waard denk ik. Ik wil een nieuwe keuken, maar eigenlijk een hele simpele neutrale witte keuken van de Ikea ofzo. Badkamer hoeft niet aangepakt te worden, maar wel een nieuwe douchecabine en er moet een douche meubel gemonteerd worden.
    Jaa relatief gezien hebben jullie wel veel
    Uitgegeven, maar jullie huis is ook zo veel
    Meer waard. Viel het je tegen al het werk wat gedaan moest worden?

18. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    940
    780
    93
    Vrouw
    Ja, zoals ik aangaf wilde wij het echt gewoon uitgebreid doen zodat we ons droom huisje konden krijgen. De waarde hebben we niet 100% terug gekregen waarschijnlijk, maar dat wisten we vooraf al. Ik denk dat we max 80-100k meer voor het huis zouden kunnen krijgen, maar we willen sowieso heeeeel wat jaren hier blijven. Overigens hadden we 70k overwaarde van ons vorige huis, dat maakte alles een stuk makkelijker, de hypotheek komt dus sowieso niet snel onder water te staan.

Voor alle grote klussen hadden we een aannemer. Wij hadden voor de meeste werkzaamheden een man uit Syrie waar communicatie soms lastig mee was, maar hij leverde wel goede kwaliteit. Voor de aanbouw een andere aannemer genomen, daar wilde we echt een groter bedrijf voor hebben met veel ervaring. Het was wel echt mega stressvol omdat we binnen 2 maanden moesten intrekken dus op de dag dat het cement voor de aanbouw gestort zou worden was de dag dat we gingen verhuizen. Dat soort dingen hahaha, toen kon ik we janken maar nu ik er op terug kijk is het allemaal wel te doen geweest.

19. HvL

HvL Bekend lid

6 mei 2015
    709
    420
    63
    Egaliseren van de vloer hebben we beneden ook gedaan want we hebben pvc. Boven wil ik dat ook nog graag. Er ligt nu 10 jaar laminaat. Is opzich prima. Maar ons huis heeft hele slechte dekvloeren. Beton is gestort met een hele warme zomer. Dus dat brokkelt allemaal af. Dus ooit wil ik boven ook nog egaliseren en pvc. De vloer van de garage is door hetzelfde probleem ook erg brokkelen en slecht. En we hebben trouwens ook een nieuwe elektrische garage deur. Handig als ik er met de bakfiets uit moet.

Veel dingen die we zouden willen vallen inderdaad in de luxe categorie. En kunnen dus ook wachten. We zouden in de slaapkamers bijvoorbeeld ook graag airco willen hebben. Maar dat moet ook wachten.
    Het garage dak is lek. En moet wel echt gebeuren. En de mechanische ventilatie is al een poos stuk. Maar die komt binnenkort een nieuwe voor. Omdat hij op zolder zit en we nu de zolder aan het doen zijn. Idealiter zou ik in de cv ruimte daar ook graag een extra dakraam willen. Want daar komt ook de wasmachine aansluiting. Dus daglicht zou prettig zijn maar ook dat kan later.

Ja we zouden het zo weer opnieuw doen. Dat heeft er ook mee te maken dat dit het enigste huis was in de betere buurt wat we voor 10 jaar terug konden kopen. Dus we zijn er vol voor gegaan. Maar het is gewoon een ideaal gezinshuis. Groot een perceel van 200 vierkante meter en aan een woonerf. Dus heerlijk voor de kinderen.
    Nu is het niet zo dat ik nooit wat anders zou willen. Maar in ieder geval nooit geen nieuwbouw! We zijn pas bezig geweest met een 2 onder 1 kapwoning uit 1958. Dicht bij m'n moeder en de winkels. Ideaal voor ons. Het was leefbaar maar alles moest dan ook op termijn weer nieuw. Helaas ging dat huis aan onze neus voorbij.. Maar ik zou het dus inderdaad zo weer opnieuw doen. Niet alles hoeft meteen nieuw en strak te zijn. Als het maar gezellig is!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    #40 Jo79, 17 feb 2023
    Ja, wij hebben heel veel aan YouTube gehad, vooral Belgen hebben veel handige klusfilmpjes.
    Mijn man heeft zelf de keuken geplaatst, de badkamer, het toilet, muurtjes gezet, de enorme haard er uit gesloopt en een houtkachel geplaatst, een veranda gemaakt, de garage met zwart hout bekleed, de zolder echt volledig gerenoveerd (dat was echt erg hoe dat in elkaar zat) en geïsoleerd, stucwerk gedaan, vloeren gelegd, een deel van de tuin aan gelegd enz.
    Ik ben vooral van het schilderwerk.
    Wat we hebben uitbesteed is onze jungletuin leegtrekken (daar kwam me toch een hoop ruimte bij), schuttingen laten zetten, de bestrating, een flink aantal ramen vervangen en twee grote ramen boven door kunststof kozijnen en een grote soort kruising tussen een dakkapel en dakraam laten plaatsen, de kruipruimte laten isoleren, zonnepanelen laten leggen en de stoppenkast laten vervangen.
    Gewoon omdat sommige dingen moeilijk zijn om zelf te doen, hij ook nog fulltime werkt en zijn rug er niet aan wil laten gaan.
    Doordat we zoveel zelf hebben gedaan en het meeste in een gunstige tijd hebben gekocht, hebben we veel bespaard.
    Verschillende offertes ook opgevraagd, prijzen kunnen enorm verschillen.

Edit, zowat alle huizen op dit stuk zijn helemaal gerenoveerd. Het is een geliefd plekje, dus veel waren nog eerste bewoners en er zijn vooral gezinnen in komen wonen.

Deel Deze Pagina