In mijn vorige zwangerschap kreeg ik vroeg bandenpijn (nl een paar dagen voor mijn nod waardoor ik wist dat ik zwanger was). Nu voelde ik deze nacht exact hetzelfde. Het eerste wat natuurlijk door mijn hoofd ging was een zwangerschap, maar hoeft die pijn in mijn lies van een zwangerschap te komen of kan dat ook door andere dingen? Normaal moet ik één dezer dagen ongesteld worden, maar weet het niet precies door onregelmatige cyclus na bevalling (ben pas 4 maand geleden bevallen). Moet ik nu direct aan een zwangerschap denken of maak ik me zorgen om niets? Ik weet dat wachten en testen het enige is wat ik kan doen, maar ik zou hier graag wat gelijke verhalen willen lezen! Gewoon zodat ik niet hoef te twijfelen.
geen idee... clearblue digital met indicator is ZO precies dat hij ook gebruik kan worden tot een week voor je ongesteld moet worden.... dus misschien zou je die kunnen proberen? als die nu al ja zegt word je hormoon alleen maar hoger denk ik..... zegtie nee en word je alsnog niet ongesteld kun je altijd nog een tessie doen....
je kunt t volgens mij ook een tijdje na je bevalling hebben. dus misschien heb je t daar nog van. omdat je baarmoeder aan t krimpen is, je lichaam aan t herstellen...
Ik wacht sowieso nog even met testen, één dezer dagen moet ik ongesteld worden en dat wacht ik nog even af!