Modetopic: wat is jullie stijl?

Discussion in 'De lounge' started by Tigra, May 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik heb ook een vraagje. Buiten ga je dus bedekt gekleed, maar binnenshuis draag je gewoon wat je mooi vindt neem ik aan? Maar is het dan ook gepast/toegestaan om binnenshuis "sexy" gekleed te gaan? Dus bijv korte rokjes, laag uitgesneden shirtjes etc? Of is het de bedoeling dat je thuis gewoon aantrekt wat je wil maar wel nog enigszins bedekt blijft?

2. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,873
    5,151
    113
    Home
    bij mij hangt het er echt vanaf hoe ik me voel en wat ik dan aantrek
    heb niet echt 1 stijl maar hou van afwisseling
    ik volg de mode maar vind lang niet alles mooi of bij mij passen

3. Islah

Islah Niet meer actief

Thuis voor je man mag je gewoon dragen wat je wil. :) (Buiten bedekt kleden wil ik ook hoor, maar neem aan dat je me wel begrijpt.) Alleen als mijn kinderen ouder zouden worden zou ik me bij dat soort kleding niet meer zo prettig voelen, denk ik. Dus dan wel enigszins bedektere kleding maar niet zoals hoe ik me buiten kleed. Maar voor je man mag je alles dragen wat je/hij leuk vindt.

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Bedankt voor je antwoord! Ik heb een aantal vriendinnen die moslima zijn, maar ze dragen allemaal geen hoofddoek en zijn niet erg actief met hun geloof bezig. We hebben het hier dus nooit over gehad eigenlijk. Maar aan de hand van je post vroeg ik me ineens af hoe het eigenlijk precies zat;)

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
  6. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

Jun 10, 2015
    933
    563
    93
    Mijn stijl is mijn humeur van die dag
    Kom ik sochtends op school in m'n juicy pak is mijn stijl kansloos en ben ik erg moe/gehaast/chagerijnig
    Ben ik netjes aangekleed broek blazer blouse heb ik goed geslapen en een gewone dag 😂

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Op mijn werk draag ik vaak een shirtje en een broek. Omdat het praktisch moet zijn en in het dagelijkse leven voornamelijk retro. Jaren 40 stijl jurkjes vooral. Niet zo zeer prints

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Grappig. Dit had ik kunnen schrijven. :)

9. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,572
    113
    Ik heb een bloedhekel aan winkelen. Voel me dan vaak erg onzeker.

Meest spijkerbroek met shirt of bloesje.

Omdat ik met een spalk loop is de huidige mode in broeken een ramp.
    Ik vind strak od skinny erg leuk maar die passen niet ( bandje van spalk valt net onder mijn knie.)
    Heb wel jurkjes die ik met bijzondere gelegenheden draag. Geen hakken. Daar kan ik door mijn slechte been niet op laten en heel veel schoenen vallen ook af omdat daar m'n spalk niet in past

10. Logan

Logan Niet meer actief

Op het moment slons aangezien ik het te warm vind om me fatsoenlijk aan te kleden ;)
    Nee gein, ik draag veel nette kleren. Jurkjes, rokjes, blazers, bloesjes. Vaak wel gecombineerd met een paar sneakers bijvoorbeeld. Alhoewel ik de 'high heels' ook nog wel veel draag.
    Ik koop veel bij Vero Moda, H&M en Hema. Veel grijs, beige en zwart. Af en toe donkerblauw maar dat is wel zowat de enige kleur die ik heb.
    Make up draag ik altijd, zeker als ik naar buiten ga.

11. Islah

Islah Niet meer actief

Graag gedaan, ik vind het fijn om vragen te kunnen beantwoorden.
    Ik heb ook wel wat vriendinnen die geen hoofddoek dragen maar voor de rest wel redelijk praktiserend zijn, dus wel/geen hoofddoek zegt voor mij niet zoveel eigenlijk.
    Mijn buurvrouw werkt bij Hunkemoller en die zei dat ze het soms raar vindt dat praktiserende moslima's binnenkomen en lingerie kopen... Vond dat wel grappig, want voor mij is zoiets gewoon normaal natuurlijk. Ik bedoel ook al draag je bedekkende kleding, je zal toch ondergoed moeten dragen.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Regular.
    een jeans met t-shirt of blouse en zo onopvalkend mogelijk.
    t-shirts ook liefst gesloten bij de hals.

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik wilde ook zeggen casual-chic. Ik draag vaak nette kleding, pantalons met hakken, een mooie blouse op een spijkerbroek, een blazer of een jurkje. Ik draag wel veel kleur. De huidige trend van mooie kleuren en bloemige printen vind ik wel heel leuk. Verder volg ik alleen de mode als ik het leuk vind. Een skinny jeans staat me bijvoorbeeld niet dus die trek ik niet aan. Echt dure merken hoeven voor mij niet. Ik draag veel esprit, mexx en jurkjes van Anna Field.

14. tuc

tuc Niet meer actief

Goh daar moet ik even over nadenken. Ik heb niet echt 1 bepaalde stijl. Ik kan er in verschillende situaties totaal anders uitzien.
    Het kan een skinnyjeans zijn met blazer en pumps. Maar ook een skinny met gympen en een t shirt en vestje oid of een blousje.

Maar ook een maxi dress met slippers, kokerrok met pumps, sportief rokje met legging en gympen. Of een rokje met maillot en laarsjes met hakken.

Alleen in baggy of regular broeken zul je mij nooit zien.

15. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Stoer, ik draag bijna altijd sneakers (air max) of stoere laarzen draag graag wijde truien afzakkend op de schouder. Skinny broeken. Ik heb altijd eyeliner op zoals Adele. Ik ben kapster dus mijn haar verschilt. Het is heel lang maar ik draag het zowel in krul als stijl of alles bovenop mn hoofd in een knot. Ook een rommelige vlecht is ideaal op dagen dat mn haar eigenlijk gewassen moet worden.

16. Banana

Banana Fanatiek lid

Jun 29, 2014
    2,045
    621
    113
    Ik heb niet een bepaalde stijl. Hou heel erg van leggings met oversized shirts en sneakers. Maar ook van spijkerbroek/shirt/hakken. Als ik een avondje uit ga, draag ik ook graag jurkje/rok met high heels. Haar meestal opgestoken, of gestijld los. Make up standaard oogpotlood/mascara/blush. Maar met avondje uit oid komt daar ook wel oogschaduw en lippenstift bij. Gebruik geen foundation, niet uit onwil, maar kan er echt niet mee overweg;)

Share This Page