Hoi allemaal. Ik wil graag ong. 20 kilo afvallen,maar zonder een heel streng dieet. Zou het graag willen proberen door gezonder te eten en drinken en meer te bewegen. En nu leek het mij leuk om met mensen die het ook op deze manier willen proberen te kletsen. Dus ik ben benieuwd wie doet mee
Hoi Ik kan er niet aan meedoen maar wat een superplan! Ik heb het ook gedaan en ben er tien kilo mee afgevallen... Idd gewoon met opletten en meer bewegen, en het voelt echt heel erg goed. Wat ik had gedaan is het streep je slank boek halen (voor info) en zo je eigen verandering in levenstijl maken.
Ik ben vandaag begonnen met bodysupport (diplan) en zit nu op 1700 cal. Met een detachement dat ik iedere 2,5 uur moet eten. Ze willen de kachel laten branden en zo 1 kilo per week ong afvallen. Is dit streng? Nee toch?
Hey hallo allemaal. Leuk dat jullie hier wat neer zette . @mariekebr1 Klinkt idd best haalbaar. Heb je ook veel keuze in wat je mag eten?? Als ik zo vrij mag zijn,hoeveel wil/moet jij afvallen?? @gekko Wat moet je bij z'n streep je slank boek voorstellen?? Ja klinkt best makkelijk haha meer bewegen en gezonder eten. Maar val meestal na een paar dagen/weken weer terug in mijn oude patroon Dus hopelijk lukt het met een gezellig groepje om mee te kletsen iets beter om mezelf gemotiveerd te houden enzo.
Heeh, Voor een gezond BMI moet ik naar de 68 kilo. Nu ben ik 81 kg (op zijn zwaarst woog ik 94 kg). Mijn ideale gewicht is denk 63 kg bij een lengte van 1,67. Maar goed.... Leuk die getallen, maar mijn kortetermijndoel is 75 kg in 10 weken dus. Vandaag me goed aan het schema gehouden. Maar obsessiefje als ik ben, ben ik zelf ook calorieën gaan tellen en dan kom ik dus hoger uit als die 1700. Moet natuurlijk niet lokkig zelf gaan calorieën tellen, want dan ben ik er teveel mee bezig en het maakt me Onzeker en werkt allemaal vermoeiend en demotiverend. Net lekker 3 kwartier cardiotraining gedaan op de sportschool. Nou morgen dus weEr lekker schema aanhouden en relaxed zijn. Hoe is het met jou gegaan vandaag.
Hier ging het gister ook best goed. Heb ong. 20 min gesport (wii en hometrainer) De hele dag water gedronken en wat betreft snoepen en snacken maar 4 dropjes over de hele dag gehad. Ben benieuwd hoe we het vandaag weer gaan doen . Calorieeen tellen durf ik niet echt,ben bang dat ik er dan achter kom nog steeds minder mag/moet en dat ik dan snel afhaak haha. Sccs vandaag.