Modifast of Weightcare

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaleonie, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Hoi dames,

Heeft iemand hier ervaringen met modifast of weightcare?

Zou graag willen weten hoeveel kiloos je in welk tijdsbestek bent kwijt geraakt? Of het vol te houden is? En of het "lekker" was?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Groetjes Leonie

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier 2.5 week op weighcare gezeten. 3 shakes per dag. Lekker is anders , maar het is te doen. 2 stuks fruit en een schaaltje rauwkost erbij. 11.5 kilo kwijtgeraakt.

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    De shakes en drinkmaaltijden van weight care gaan nog wel maar de repen en tussendoortjes vind ik niet te eten.
    Maar dat is denk ik wel persoonlijk.

Mocht je met weight care gaan beginnen en interesse hebben in die repen laat het maar weten kan je ze eventueel van me overnemen.

Ben nu trouwens 6 kg afgevallen in maand tijd maar dan at ik savonds wel gewoon normaal en heb ook 2x patat gegeten en wat chippies.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    :$ jeetje zeg... 11,5 kilo in 2,5 week tijd??

Zijn die kilo's er niet meteen weer aangekomen?

5. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik was begonnen met weighcare, maar na één dag al mee gestopt!:) ik vond het niet lekker en was ook niet vol te houden voor mij dan.

Vervolgens ben ik wel volledig anders gaan eten en ben nu zo'n 10 kilo kwijt in een maand.

Ik drink vooral veel vetvrije boullion als ik honger heb en zo is het voor mij wel te doen.

Ik hoop dat je een voor jou passende manier vind om gewicht te verliezen, veel succes ermee!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Mijn moeder heeft jaren geleden 3 volle maanden modifast gedaan, heel strikt. Ze viel in die tijd 21kg af, maar na een tijd (jaar of 2) zat het er weer aan. Ik geloof er niet in, ik geloof dat een andere wijze van eten in combinatie met sporten, beter helpt en zeker ook op langere termijn.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36

Nee want voor mij was het een pre operatief dieet. Ik heb daarna een gastric bypass gehad , dus de kilos zijn eraf gebleven :)
    Maar ik was zelf ook licht verbaads over het aantal :)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ah ok, dan snap ik het. Dan was het neem ik aan in overleg met je arts? En hoe is de gb je bevallen?

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja je moet dan meestal 2 weken een dieet volgen. In dit geval was het een shake dieet. Het is te doen , maar makkelijk is het zeker niet. De gb gaat allemaal goed , tis nog erg vers (19-01) dus nog even afwachten hoe het verder gaat.

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb modifast geprobeerd..en ik vond het echt goor bah stond echt te kokhalzen....

nu gewoon aan het lijnen met gezond eten en 5 kg afgevallen vanaf 3 jan.

11. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    ik gebruik sinds 2 weken weight care.
    Smorgens en smiddags een shake en savonds een warme maaltijd.
    Tussendoor fruit...

Of het vol te houden is, ik vind elk dieet moeilijk vol te houden haha
    Maar ik vind dit redelijk te doen!
    Ik ben nu 3 kg kwijt (in 3 weken, eerste week lijnde ik zonder weigh care)
    Ik vind de shakes wel lekker, mijn voorkeur is nu aarbei,
    Bosvruchten vind ik wat minder.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.881
    113
    Ik heb het 2 dagen volgehouden en toen kwamen de shakes mijn neus al uit, jakkie en dan at ik 's avonds nog gewoon ook. Toen gewoon minder gaan snoepen en gezonde tussendoortjes en nu sinds 3 januari 4,5 kilo eraf.

13. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    niet helemaal een antwoord op je vraag, maar sinds 4 weken ben ik bezig met het cambridge dieet.
    dat komt ongeveer op hetzelfde neer, je hebt wel verschillende varianten.

ik neem dus smorgens en smiddags een shake, soms in de middag een reep.( tot nu toe allemaal lekker), s avonds mag ik dan met mate meeeten met de pot zeg maar, nu ben ik in 4 weken 4 kilo afgevallen, vetpercentage is al met meerdere procenten gedaald en ik zie eruit volgens iedereen alsof ik meer dan 4 kilo ben afgevallen.

dit is echt heel goed vol te houden, ook wordt je begeleidt.

misschien een idee voor je!

succes.

14. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ik heb 10 jaar geleden strikt aan de modifast gezeten. 3 shakes per dag. In 2,5 maand was ik ruim 35 kilo afgevallen, (van de 100 naar de 63). Voor mij was het na de eerste week heel goed vol te houden. Je suiker behoefte en koolhydraat behoefte zijn dan weg. In al die 10 jaar ben ik heel goed op gewicht gebleven, na 4 weken frankrijk woog ik wel eens 67, maar ben naar nooit boven gekomen. Voor mij was modifast een vliegende start en daarna heb ik echt een heel ander voedingspatroon aangenomen, waardoor ik goed op gewicht blijf.

Na mijn beide zwanger schappen (+19 en +21kilo) ben ik na de BV ook weer aan de modifast gegaan. En weeg nu weer 63,5 kilo.

Het kan dus zeker blijvend resultaat geven, maar die bekende 'knop' moet dan wel echt om!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Geen ervaring mee maar ik zou zeggen:

Gezond eten, niet al te streng, genoeg bewegen en dan moet het toch ook lukken ?

Zo ben ik vanaf 2 januari bijna 5 kg kwijt nu!
    Het is alleen even de knop omzetten (maar ja dat is het ook met b.v modifast etc, het enigste verschil is dat ik nu wel gewoon mag eten wat ik wil als ik maar een beetje oplet )

Deel Deze Pagina