Ik ben helemaal niet van de shakes etc omdat het mij medisch niet verantwoord leek.. maar toen ik gister bij de HA was en het over dieeten had zei hij dat hij hele goede ervaringen heeft met shake dieeten bij andere patiënten en hij dacht dat dat voor mij mogelijk een oplossing is om even een flinke boost te geven om daarna verder te gaan met het gezond eten (wat ik nu al doe via ww maar wat te langzaam gaat voor mijn zin...) Nu las ik over modifast proti plus 3 dagen streng, 2 dagen iets meer gewoon erbij en 2 dagen evenwichtige maaltijden... Heeft iemand er ervaring mee? Boekte je daar succes mee? Overigens zit ik niet te wachten op reacties als gezond eten is beter etc want dat weet ik, dit is meer om even een boost te geven in de hoop wat kg af te vallen en de rest straks wat langzamer d.m.v gezond eten.. Alles in overleg met mn ha
Schijnt idd goed te werken een nicht van me moeder die heeft het gedaan en ze was er erg tevreden over
Ik heb geen ervaring met Protiplus. Maar een collegaatje van mij is iets van 15 kilo afgevallen met Biamed, in een korte tijd. Dit gaat ook via de huisarts en je wordt ook begeleid door een consulente. 's ochtends en 's middags een shake en 's avonds een gewone maaltijd en ook nog eens onwijs veel. Af en toe kwam ze met borden aan dat ik dan dacht van hoe ga je dat in godsnaam opkrijgen! Anders moet je maar even googelen, volgens haar echt een super dieet.