Eten bestellen gaat altijd fout

Discussion in 'De lounge' started by Roozjuh, Oct 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    We bestellen zo nu en dan via justeat.nl. Aantal weken geleden ging de bestelling fout, toen kregen we het eten van iemand anders. Werd wel netjes opgelost want binnen 15min hadden we ons eigen verse chinees + extra kroepoek. Vorige keer ging t weer fout toen kregen we nasi ipv bami. Ook dit werd snel en netjes opgelost. bezorger(elke keer dezelfde) word er zelf ook helemaal knetter van dat t vaak fout gaat. Zijn reactie was 'o help, het is weer zover. Nou tot zo dan maar weer he' Kortom t gaat dus regelmatig fout daar en zelfs personeel word er helemaal knetter van.

Net weer chinees besteld maar nu bij ander restaurant want had geen zin om weer verkeerd eten te krijgen. Ik bestellen voor 18.45. kwam om 17.30 de bezorger al aan de deur met ons eten! Nouja.. Gaat t dus weer fout. Ligt t aan mij ofzo? Heb nog expres naar tijd gekeken voor bezorging want hubby is pas 18.30 thuis. In bevestigings mail staat ook 18.45.

Gaat t alleen bij ons altijd fout of komt dit regelmatig bij iedereen voor?? Snap dat het af en toe fout kan gaan maar gaat nu 4x achter elkaar al fout bij 2 verschillende restaurants... begint beetje vervelend te worden

nu maar hopen dat ze om 18.45 wel gewoon ons eten komen brengen...

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Heb nu enkele keren besteld bij justeat.nl en moet zeggen dat het altijd goed is gegaan. Dus nee heb er zelf geen problemen mee. Ligt het misschien toch aan jou :D. Nee ik denk gewoon dat je 4x pech hebt gehad achter elkaar. Hopelijk dat het een 5e keer goed mag gaan!! Ik wens je wel een smakelijk eten toe!!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    4x al fout gegaan :p hoop nu de 5e keer dat ik straks van mn lekkere chinees kan genieten haha :D

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hier gaat t ook regelmatig fout hoor..

laatst nog besteld bij een restaurant via thuisbezorgd.nl...
    na een uur was het eten er nog niet,bel ik het restaurant op.. zijn ze al dicht!!!!

dus ik de volgende dag weer gebeld naar het restaurant hebben ze mn bestelling helemaal niet gehad...

ik een mail gestuurd naar thuisbezorgd en blijkt dat het apparaat voor internetbestellingen uitstond bij het restaurant.

nu is het wel netjes opgelost.. krijg mn geld teruggestort en ik krijg nog een tegoedbon van 7,50...

ook hebben we vaker gehad dat verkeerd eten bezorgd werd, maar dat wordt ook altijd netjes opgelost..

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Hahaha, ja ik zag het al, heb het al aangepast, whaha. Maar hoop echt voor jou dat je nu het juiste op je bord krijgt :D ik zou er trouwens ook goed van balen en denk dat ik het allang opgegeven had.

6. Within

Within Niet meer actief

Ik heb toevallig net ook via thuisbezorgd.nl besteld, hier gaat het tot nu toe altijd goed! Duurt alleen altijd zo lang..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hier zijn ze echt belachelijk snel met bezorgen, alleen krijg nooit wat ik besteld heb haha

Nog kwartiertje, ben heel benieuwd. Maagje begint al flink te rommelen :D

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

hier al 3x fout gegaan, ik bestel nu via thuisbezorgd.nl en nog nooit problemen mee gehad.

Maar hoe heb je het nu opgelost ?

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    hmz misschien moet ik dan maar niet meer via justeat betellen dan...

10. Coortje

Coortje Niet meer actief

hier gaat just eat altijg goed!! En ik kies altijd voor zo snel mogelijk en vaak is het er ruim binnen aangegeven tijd

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik bestel regelmatig via thuisbezorgd en dat gaat eigenlijk bijna altijd wel goed. Hooguit eens een vergeten bakje saus ofzo... Maar dat is ook maar een enkele keer gebeurt terwijl ik best vaak bestel.

12. sinem

sinem Actief lid

Oct 11, 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Ik bestel ook altijd via justeat! Alleen 1 keer dat ik via iDeal betaald had en de bezorger heisa stond te maken dat ik cash moest betalen.. Telefoontje naar de zaak en het was opgelost, de bestelbon was verkeerd in het systeem terechtgekomen.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Hebben ons eten optijd en was de goeie bestelling :D helaas waren de sate stokjes uitgedroogd en de mini loempia's waren zacht en soppig... Verder was t weer eens heerlijk en nu de kroepoek lekker aant opsmullen

14. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

1 keer besteld via just eat en drie uur later hadden we nog geen eten. heb het restaurant gebeld en zij hadden de bestelling pas net binnen gekregen;) nu bel ik gewoon de restaurants en krijg altijd netjes me eten, geen fouten;)

15. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    maar waarom moet dat via internet bestelt worden dan? noem me een boerentrien, maar ik bel altijd gewoon even, en dat gaat eigenlijk altijd goed... (ook geen ervaring met dat soort sites..)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    2x besteld, 2x fout
    1e keer een verkeerde bestelling, en de 2e keer kwam het een uur te laat
    dus voor mij niet meer

17. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kun je gewoon aanklikken wat je wilt en desnoods direct betalen via ideal.

18. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heb hier echt al veel besteld via Justeat.nl en gaat eigenlijk altijd goed. Nu heb ik ineens zin in Grieks...:D

19. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    #19 Mamanama, Oct 12, 2012
    Last edited: Oct 12, 2012
    Wij bestellen dan via Thuisbezorgd en dat gaat meestal erg goed. Is in elk geval altijd snel en zeer warm.

@Loesje: omdat je dan via IDeal al kan betalen en dus geen contant geld in huis hoeft te hebben!

20. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    ow..... ben ik hopeloos ouderwets met een laatje met menukaarten van de chinees, pizzeria en de spare-ribs-boer...:)

Share This Page