Nou heb de verjaardag overleefd, heb alleen wat stukjes komkommer gegeten en gewoon avond eten, niet erg gezond avondeten maar ja je hebt het niet voor het zeggen als je ergens anders eet.
OMG heb net de Shake met koffie smaak op, gatver de gatvere damme dat was goor ... Die hoef ik niet, heb nu maar even een chocolade versie gepakt .. @veertje: Super toch dat je alleen komkommer hebt gegeten .. Beter dat dan vette hapjes
Ik vond het ook erg knap van mezelf, die stukjes kaas met een heerlijk sausje roepte namelijk steeds mijn naam Met de taart overslaan had ik gelukkig geen moeite, moet zo weer op verjaardag dus dat komt goed. Alleen komen mijn ouders vanavond eten, we gaan wokken hmmmm
@chantal, ik zou sowieso nooit koffie smaak nemen want ik weet zeker datik die vies vind, ben echt geen koffie drinker Ik vind die puddingen veel beter te doen als die shakes, nou hopen maar dat ik er ook wat door afval.. Modifast drink is volgende week bij de kruidvat in de aanbieding van 1,99 voor 1,49 per flesje..
Ik ben dan juist weer een koffie drinker dus dacht laat ik er maar een paar inslaan Nou ja ik maak ze maar op want dat vind ik ook zonde ... Thanx voor de tip
Hoe is het met jullie? houden jullie het een beetje vol? Hier gaat het wel, heb gisteren maar 1 shake gehad want moest echt ff normaal eten. Ben zaterdag begonnen en ben nu 1,7kilo kwijt dus mag niet klagen ben in 3 jaar niet zo ligt geweest.. nog 7 kilo en dan ben ikonder de 100, wat zou ik blij zijn als dat gebeurd ooit.
Ik ben er nog niet aan begonnen maar heb er wel over na zitten denken. Ik heb voor mezelf een jurkje voor onze vakantie eind Juni gekocht in de maat waar ik 6 jaar geleden in kon. Ik pas hem nu wel maar ik zie alle rolletjes hahaha. Maar goed ik geef nog 2 keer per dag borstvoeding dus ik kan nu nog niet echt veel doen betreft dieeten. Ben wel benieuwd hoe iedereen het ervaard en wat de kilo's doen.
hoi hoi ik heb nog 3 ongeopende dozen choco shake, en ze zijn alleen net over de datum(12-2009), maar omdat het poeder is maakt het niet uit.....ze zijn blijven staan omdat ik ook Sonja Bakker wilde doen, en hiermee ben ik inmiddels 33,5 kilo kwijt! verder heb ik modifast ook in 2001 gebruikt en ben toen 25 kilo afgevallen, alleen in de loop van de jaren, en de zwangerschap zat het er weer aan.... wie interesse hebt, kan me PB-en
Hier geen modifast, maar WeightCare, maar mag ik toch hier inhaken Ben zondag begonnen en tot net toe me er netjes aan kunnen houden, moest gewoon even een koekje! Maar goed ontbijt met de cruesli en yoghurt, smiddags een reep, savonds de maaltijd en dessert....vind het best goed te eten allemaal. Heb nu ook voor de afwisseling maaltijdsoep gehaald. Hoop echt dat er nu flink wat kilo's afgaan! Woog zondag 83kg en ik wil t liefste naar de 70. Ben 1.76 lang.....
Tuurlijk mag je inhaken Mag ik vragen wat dat spul van jou kost? Als het goedkoper is al modifast stap ik over Ik eet 2 shakes, 2 plakjes ontbijtkoek en gewoon warm eten per dag..
Ik heb zaterdag een pakket gehaald voor 5 dagen: 3x shake, 2x crueslie voor ontbijt 5x reep voor lunch 5x diner en dessert en dan boullion voor tussendoortjes kostte 18 euro meen ik...... Kunt ook op de site kijken, daar is een shop en staan de prijzen achter
Zit net te kijken.....voor de shakes van WeightCare betaal je voor een bus van 12 porties 15,99 en voor een bus van 18 porties 18,99....dat staat in de wehbshop tenminste
Ik had vanmorgen ff bij de kruidvat gegeken en daar is weight care iets goedkoper. Misschien dat ik over ga stappen want heb ontzettende last van mijn darmen, misschien met weight care niet, het is altijd het proberen waard. Er was vanmorgen namelijk weer 300 gram vanaf
Wat goed zeg!! Ben benieuwd hoe hard t hier gaat....hoop wel dat t de moeite is, want is soms best afzien Vooral geestelijk dan hoor... Voordeel van WeightCare vind ik de afwisseling in producten, weet niet of dat met ModiFast ook zo is? Heb me ook ingelezen in het Cambridgedieet, maar dat gaat me nu net een stap te ver! Als ik dan lees over in Ketose(?)raken en dat je een vieze smaak krijgt enzo...nee dank je wel
Zag dat ze bij de albert heijn wat meer variatie hebben in modifast maar niet echt heel erg veel. Ik zag dat er van weight care zelfs soepen waren, heb je die al geprobeerd? ben benieuwd of dat wat is.
Ik heb wel dat sinds ik er mee begonnen ben zin heb om savonds te koken omdat ik dan weet dat ik daarna gewoon normaal mag eten
De soep neem ik vanavond...maar ik moet zeggen dat ik er idd veel variatie in vind zitten. Niet alleen shakes, maar ook meusli, repen voor maaltijden. Eet dan ook muesli met yoghurt voor ontbijt... Daarnaast ook verschillende soorten desserts en ook avondmaaltijden zitten best wel dingen bij die te eten zijn... Rijstgerecht vind ik best wel lekker. Gister had ik puree met prei, maar had voor manlief en dochter snijbonen gemaakt en die heb ik er ook bij op. Vind dat dat best mag, flink wat groente erbij
Hoi, Even een vraagje: Ik zat net even te lezen over modifast, het is toch de bedoeling dat je de eerste 2 weken de modifast intensive eet? Dus de pudding, shake of muesli? En dat de maaltijdvervangers eigenlijk zijn om op gewicht te blijven? Of begrijp ik dat verkeerd?