Modifast wie ook?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door horselover, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik verplaatst jullie topics naar clubs. Kunnen jullie daar (als modifast-club) verder praten.

Kwebbel

2. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik ben nu 2,5 kilo kwijt in 5 dagen dus ik ben nu nog zeer positief :D

3. veertje

veertje Fanatiek lid

@wedelaa, jeetje niks eraf, dat werkt niet echt motiverend. ik ben de eerste week 1,3 kilo afgevallen

@staffies, netjes hoor!

Ik ben net weer terug en heb wel goed opgelet wat ik eet en heb gisterenochtend een shake gehad en vanmiddag toen mijn man lekker een mac kroket zat te eten..

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hee meiden ik heb gezondigd :( dit weekend niet echt aan dieet gehouden ben benieuwd of deze week niet voor niets is geweest. pfff waar is me motivatie zeg?? doordeweeks gaat het super maar in het weekend :(

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, zal opzicht wel meevallen toch?
    Ik heb vrijdag en gisteren ook niet volgens WeightCare geleefd en vanmorgen was het op de weegschaal hetzelfde als vrijdagochtend!
    En anders met frisse moed er weer tegen aan morgen!

6. Rose1982

Ja dat is waar Wen, maar ik vind gewoon slecht vanmezelf dat ik de weekende nooit vol kan houden :(
    Nou jij ook nog succes. Morgen weer fanatiek aan de gang ;)

7. veertje

veertje Fanatiek lid

Pfff 500 gram aangekomen dit weekend.
    Vanaf nu streng op dieet, ga nu 3 shakes doen per dag, hopelijk hou ik het vol.
    Straks naar de appie maar weer ff inslaan voor de hele week.

8. MvN

MvN Niet meer actief

Ik ben vandaag begonnen met modifast... 3 shakes per dag.. ik ga er niet nrmaal bij eten want bij mij word een klein beetje steeds meer...

Gister ook maar gelijk een weegschaal gekocht haha. Wil er 30 kilo afhebben liefst nog voro de zomer hahah :p

Maar die shakes zijn echt vies, hoop dat ik er aan ga wennen.. aardbei is lekkerder dan die vieze choco

9. veertje

veertje Fanatiek lid

@roos, ik vind die aarbei juist heel erg vies haha, als je wilt kan ik ze zo naar je opsturen, heb er geloof ik nog 3 liggen..

Hier vanmiddag weer pudding gekocht, vind ik toch net ff wat lekkerder en heb iets van chocolade gekocht voor tussen door van modifast, dat is 93 kcal per keer, dus heb besloten dat ik er daar 1 per dag van mag zodat ik misschien niet zo een trek in zoetigheid heb.
    Heb vandaag al netjes 2 shakes gehad en 1 tussendoortje en vanavond nog een pudding en een stukje kipfilet want mijn man en zoon eten cilli en dat vind ik vies :D:D

10. Rose1982

Hier ook weer goed begonnen vandaag vanmorgen een shake vanmiddag een reep en net ook een shake. Zou weightcare en modifast bijna hetzelfde zijn?

11. veertje

veertje Fanatiek lid

weightcare is iig iets goedkoper maar dat moet je mengen met yoghurt wat ik zo snel las, en modifast met water.
    Maar volgens mij zal het ongeveer hetzelfde zijn en werken.
    Ik weet niet hoeveel calorien je binnen krijgt met een shake van weightcare?

12. Rose1982

dat is 200 calorien een shake van weightcare en dat meng je met magere melk.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Modifast is iets van 175 per zakje..

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk trouwens dat de verschillen vooral in de ingredienten zitten, maar heb hier geen vergelijk naar gedaan, dus kan het allen vermoeden, weet het niet zeker.

15. MvN

MvN Niet meer actief

Mag je trouwens ook mengen met wat meer water? Ik vind het zo dik :(

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Meer water zou toch niet erg moeten zijn neem ik aan :D

17. Rose1982

modifast minder calorien ;) zat eerst te twijfelen om cambrigedieet te doen maar probeer het eerst zo :)

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Wat is dan het verschil tussen dit en cambrigedieet?

19. MvN

MvN Niet meer actief

Ik heb het even opgezocht en volgens mij is het enige verschil dat je een consulente hebt en meer smaken shakes...

Ik ben dit gaan doen aangezien er geen consulente in de buurt woont en goedkoper is.. Als je hiervan 3 shakes per dag neemt, verder niks raak je ook in ketose.. je moet min. 2,5 liter water erbij drinken.

20. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden,

Hoe is het met jullie?
    Hier gaf de weegschaal vanmorgen aan dat ik 1 kilo kwijt was, maar dat mocht ook wel want was het weekend 500 gram aangekomen.

Ik ga het morgen helemaal anders doen, ik het net een menu samen gesteld voor morgen en dat zit er zo uit..
    Als ontbijt een pudding.
    Tussen de midden 2 sneetjes bruinbrood met filet amirican.
    Savonds 200 gram aardappels, 200 gram spruiten en 100 gram rundvlees.

Dan kom ik op ongeveer 722kcal uit, dus das best netjes.. en ik kan als ik wil nog een tussendoortje nemen van modifast, die is geloof ik 93 kcal.

Ik ga eens kijken hoe dat gaat, vanavond eet ik een light kippensoep met een cracker, ben benieuwd :D

Deel Deze Pagina