Ik vind het knap als het zo ook lukt veertje, hier 2 shakes en 1 reep en een bouillion als ik warm ga eten ben ik bang dat ik weer meer wil
Ik weet nog niet of het zo gaat lukken, ik hoop het iig wel. Ik ben alweer bang voor het weekend, we hebben 2 feestjes en we blijven bij allebei eten..
Ik eet 's avonds gewoon... Nog steeds 2 shakes per dag. Neem tussendoor wel eens een snack a jack, of bouillon. Ik weet zeker dat ik veel zou aankomen op het moment dat ik alleen maar zou shaken en daarna gewoon eten. Ik moet voor mezelf een grens gaan bepalen wanneer ik er een maaltijd bij ga nemen. Ben al beetje bezig met maaltijden samenstellen. Kost alleen veel tijd, het is best lastig. Wil rond de 1000 kalo's uitkomen.
goed zo veertje! fijn dat het goed gaat. Wen ik zie je niet veel meer hier hoe gaat het met de weightcare?
Rose, ik had dat al de eerste avond... dus daarom 's avonds geen shakes. En ik vind dat het snel genoeg gaat... ten opzichte van een week geleden ruim een kilo eraf. Horselover, hoe gaat het nu met jou?
@rose, gelijk heb je hoor HIer vanmorgen een ontbijt weggewerkt van 250 kcal Ik wil iig een ongeveer een kilo per week afvallen, ik zat vanmorgen op 1,7 maar heb buikgriep dus daar zal morgen wel weer wat aanzitten maar vast geen 700 gram dus kom ik netjes op een kilo per week
Vandaag niet zo best gegaan, ben een taart aan het maken voor mijn zus die is morgen 12,5 jaar getrouwd En heb een pizza gegeten..
En toch in een week weer 1,2 kilo afgevallen Vanavond een feestje en morgen weer dus volgende week ids er waarschijnlijk minder af.
hier gaat het ook nog steeds goed...ik voek mij ook lekker en heb er geen last van gelukkig ... en iedereen succes ..we gaan ervoor
Zo hier weer sinds gisteren streng aan de lijn. Gisteren 2 shakes een paar stukjes kaas (op verjaardag) en savonds 4 crackers en een kopje opkikker. Vandaag ook weer netjes 2 shakes en tussendoor een chocoladereep van modifast Heb vandaag ook weer goed gesport bedden afgehaald, beneden helemaal stoffen,zuigen en dweilen, de keuken een grote beurt gegeven en zodra Lisa wakker is nog ff naar de winkel lopen Dus hier gaat het weer goed en met jullie?
Snap dr de ballen niet van. Ben in 9 dagen precies 5,0 kilo kwijt. Begon met 107,8 (schaam) en ben nu 102,8. En dit terwijl ik toch gewoon avondeet en water heb vervangen door cola light.. heb dit weekend zelfs gegourmet voor valentijnsdag! maar vind het zeer zeker niet erg hahah
Whoo wat goed,Op naar de 100 ( ik wil ook, ik wil ook ) Ik heb me afgelopen weekend 1 dag er niet aan gehouden en was meteen 1,8 kilo aangekomen maar die is er gelukkig alweer vanaf Zit nu op 105,8 dus gaat de goede kant op.. Helaas van het weekend een paar rot opmerkingen gehad over mijn gewicht en dat maakt het wel ff zwaar want ben echt een emotie eter maar is goed gegaan. Ik eet nu ongeveer 1000 kcal per dag. Soms met een shake en soms ook een dag zonder..
Snap niet hoe mensen ht in hun hoofd halen om iets lulligs te zeggen over je gewicht! Kan daar zo kwaad om worden.. Toen ik 16 was woog ik 63 en toen kreeg ik nog opmerkingen wat ben je dik.. Gelukkig vind mijn vriend mij niks te dik.. gewoon stevig van hem moet ik ook niet afvallen amar wil het zelf.. Wat drink jij? Toen ik water dronk had ik de hele dag hongen.. maar van cola light krijg ik wel een heel vol gevoel en daar zit ook geen cal. in
Ik drink cola light en thee. Water drinken lukt me gewoon niet.. Ik snap ook niet dat mensen het doen maar het weekend was het raak,ze moesten me hebben denk ik dan maar.. Gelukkig voel ik me heel erg goed nu ik aan het afvallen ben en dat is het belangrijkste. Van het weekend gelukkig ook 1tje die zag dat ik aan het afvallen was dus dat is wel weer heel erg positief.. Heb net mijn buikomtrek gemeten en er was weer 2 cm vanaf
Wow Roos!! Dat gaat goed zeg! hier even een weekje geen shakes, Zit even niet lekker in me vel verkouden wat grieperig. Maar gaan snel weer verder. Succes allemaal!
Ik moet deze week beter mijn best gaan doen want sta nu op + 200 gram en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Moet ook eerlijk bekennen dat ik gisteren 1500 kcal naar binnen heb zitten werken. Ga zo maar weer wat puddingen halen want ze zijn op. Dus tot zaterdag maar even goed lijnen zodat er nog wel een leuke score van deze week op staat. Zaterdagavond gaan we wokken met vrienden dus pfff dat word weer wat aankomen..