Veertje, een dag 1500calo's is geen ramp hoor! En je gewicht schommelt altijd, 200gr kan je amper aankomen noemen. 1x naar de wc en het is weg hahaha. En het wokken, voordeel is dat je dus kleine beetjes eet, en veel groente kan eten. Als wij gaan wokken eet ik vooral Kipfilet en Biefstuk met veel groente. En tja, het wordt in olie gebakken, maar vet heb je ook nodig. Je kan je inhouden met de bijgerechten, dus weinig nasi/bami etc.. Maar ja. die loempia'tjes zijn ook lekker hahahaa.
Toch deze week 800 gram afgevallen Tis niet zoveel als afgelopen 2 weken maar toch netjes. 3,2 kilo in 3 weken is netjes dacht ikzo..
Dat is zeker netjes Veertje, Ik ga morgen weer goed beginnen heb deze week echt er niks aangedaan Was het even zat.
Veertje, bij mij gaat het op dit moment ook niet zo hard... Blijf vreselijk rond de 80 hangen, heeeel vervelend.
hallo allemaal ik ben inmiddels na de geboorte van mijn 2de zoon ook aan de modifast. ben totaal 20kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap .... na mijn eerste zoontje ben ik dankzij de modifast 18kg afgevallen. ik lees met jullie mee,vind het leuk te lezen dat er meer mensen aan de modifast zijn ik ben nu in 2 weken tijd alweer bijna 5kg afgevallen gaat goed!! gr.
Hier vandaag drama, heb al 3 magnums op, heb keelontsteking en had geen andr ijs in huis en ik kan niks anders eten.. @lindsey, welkom, 5 kilo, netjes hoor!
@rose, dank je, gaat alweer iets beter, heb nu er wel hoofd en oorpijn bij bah Maar de weegschaal gaf vanmorgen aan dat ik sinds zaterdag 1,5 kilo ben afgevallen ) is wel ff leuk maar dat komt natuurlijk ook omdat ik gisteren bijna niks heb gegeten..
Nou vandaag een dagje geen lijnen, moet echt even gewoon eten om aan te sterken want heb 2 dagen niet fatsoenlijk kunnen eten. Heb vanmorgen pijnstillers genomen en nu voel ik mijn keel niet dus er gaan een heerlijk broodje in en heb net lekker een kop thee gedronken met 2 klontjes suiker.. Sta te duizelen op mijn benen dus eten is nu even belangrijk..
hoi hoi dames hier gaat het ook nog steeds goed ...ik ben nu in bijna 3 weken 4 kilo kwijt en dat vind ik erg netjes aangezien ik vorige week vrijdag naar de huishoudbeurs ben geweest en dat weekend erop de negerzoenen heb opgegeten die ik had meegenomen en de nootjes erg he maar ik kon het ff niet laten ...maar toch vind ik het nog een mooi resultaat en nu ben ik weer vol op bezig om me weer netjes eraan te houden
Netjes hoor, en af en toe snoepen moet kunnen anders is het volgens mij echt niet vol te houden dat lijnen
Hmmm deze week maar 1 kilo afgevallen.. maar heb er niet bepaald veel voor gedaan.. Sinds gister weer streng gaan doen.
1 kilo is beter als niks Ik ga morgen weer streng op dieet. Vanavond even nog lekker een pizza eten en dan morgen weer aan de pudding en crackers.
1 kilo in de week is netjes, als je meer afvalt komt het ook weer sneller terug! De eerste weken gaat het hard omdat het vooral vocht is, maar die kilo´s kom je mogelijk ook snel weer aan. Gisteren zat ik op de 8,5 kilo vanaf 4 januari. Ben er wel heel blij mee. En ik vind het nu goed vol te houden, ben niet mega streng namelijk. Deze week wat pittiger, gisteren jarig en taart gehad op werk. En zaterdag vier ik het voor vrienden en familie dus weer stukje taart (mokka taart door mijn moeder gemaakt), en lekkere hapjes. Even pittig dus. Maar ga niet drinken heb ik me al voorgenomen.
Ik ben ook niet mega streng... Als ik echt super honger heb pak ik gewoon een boterham met kaas ofzo... Zo hou ik het beter vol.. de ene dag heb ik genoeg aan de 3 shakes.. soms heb ik echt een boterham nodig.
Vandaag heb ik et ook niet moeilijk gehad, toen mijn vriend lekker broodje knakworst aant eten was heb ik snel 2 crackers met kaas gemaakt en dat smaakte goed hahah. Maar dan heb ik maar 2 shakes op. Vanochtend woog ik 101,4 en nu ging ik er voor de gein naakt op staan ( ging toch douchen haha ) en woog ik 100,9 kilo.
Bijna onder de 100 Hier nog niet, nog 4,5 kilo te gaan en dan zit ik eronder, ga er maar vanuit dat dat nog wel 4 weken gaat duren..
Whiehoeeeeeeeee! Zit nu ook maar net onder de 100 99,9 hahah. Gisteravond hadden we wel pizza besteld.. had daar zo'n zin in. Had zowiezo voor me eigen al afgesproken 1x per week iets lekkers te mogen.. Maar nu heb ik ook nog geen shake op.. nog geen honger.. Vanavond eet ik zowiezo gewoon weer crackers..
Jaaaah Hier deze week niks afgevallen en niks aangekomen, ben der een beetje depri van maar ja heb me er deze week ook niet echt goed aan het dieet gehouden. Zometeen aan mijn 2de shake van vandaag en heb 1 liga gehad. Straks op verjaardag en dan ga ik me heel erg goed inhouden. We eten daar ook dus ga maar even kijken wat ik kan nemen enz. Ga deze week echt weer heel erg streng doen want er moet deze week toch echt wel 2 kilo vanaf..