Modifast wie ook?

Discussion in 'Algemene clubs' started by horselover, Jan 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier zaterdag mijn verjaardag gevierd, en tja... heb niet echt gelijnd. Maar vandaag woog ik evenveel als vorige week, dus niet echt veel schade":D

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Hoest bij jullie?

Hier vorige weer 500 gram afgevallen, het gaat niet hard maar er is steeds weer wat vanaf.

Afgelopen nacht ziek geworden en heb vandaag alleen maar een stukje ontbijtkoek en een rijstewafel kunnen eten dus kom vandaag iig niet aan mijn calorieen.
    Ik hoop dat ik snel weer beter ben want ben nu wel heel erg vaak ziek, vind het nu niet leuk meer..

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik weeg altijd op de wii fit en gebruik al een tijdje wii-fit plus maar stopte vanmorgen de gewone wii fit er perongeluk in dus dacht nou laat maar ga hier wel even mee verder.
    15 okt was de laatste keer dat ik erop stond en sindsdien ben ik gewoon 8,4 kilo afgevallen, vind ik best netjes :D

Ben al de hele dag blij :D

4. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb van de week de wii fit plus voor het eerste gedaan, en voor mij was het oktober dat ik voor het laatst er op had gestaan.
    Ik had echt al tijden geleden een doel van 80 kilo ingesteld, en dat heb ik dus gehaald :D De wii zei zelf al "beter laat dan nooit" hahaha.

Hier nu gigantische keelpijn. pfff, maar eten heb ik weinig zin in. En echt ben nu heel blij met de shakes, want die doen niet zo heel veel pijn. Dacht net zoute stokjes te eten, auw!!! Drink me ook gek aan de thee vandaag. Heb het nu weer erg koud. Dus ga maar weer een bakkie zetten.
    Zat trouwens vanochtend op de 79 kilo rond.. dat is weer een nieuw "dieptepunt" (maar dan wel een gewenst dieptepunt hahaha)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hoe gaat het met de meiden hierzo?

Ik ga ook aan de shakes, maar dan van BCM Dieet.
    Geen idee of iemand hier ervaring mee heeft?
    wilde eerst heel graag het cambrigde dieet doen, maar is me te heftig en te duur.
    Daarbij wil ik ook gewoon kunnen eten ivm mijn zoontje die een hele moeilijke (avond)eter is

Ik zit nu dus op mn pakket te wachten tot het binnen is, en ik heb er zin in.

Moet zeker 20 kilo vanaf!

6. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ikke, ik ben nog bezig, maar wel minder streng. Met als gevolg dat het afvallen ook niet echt gaat nu helaas. Maar ja, van de week toch weer een nieuw dieptepunt.

Ik vind het best goed vol te houden zoals ik het nu doe. Alleen hier moeten er ook nog wel wat kilo´s af.. pfff

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Nou denk dat ik met nu -10 kilo best wel een mooie mijlpaal heb berijkt :D
    Eet overigens steeds vaker "normaal".

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden!
    Vandaag ben ik begonnen, wil ik op de weegschaal staan, doet hij het niet :S
    Straks maar even nieuwe batterij halen dus.

Mijn eerste 2 dagen bestaat uit alleen maar shakes(5x), en vanaf maandag 2 shakes en 1 maaltijd.

Ik ga ervoor en moet naar schattig 20 kilo zeker af!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ikke, succes! Ik heb het geen enkele dag op alleen shakes volgehouden, en ben er nu ook wel blij om.

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    HIer gelukkig maar 2 dagen vol met shakes, om de 3 uur dus dat zijn wel goed vol te houden
    De andere dagen is het 2 shakes, en ben wel blij dat ik ookgewoon mag eten, want dat kan ik toch echt niet missen hoor

Share This Page