verschrikkelijk zeg Hoop dat er snel reactie komt van een mod en dat ze idd aan de hand van ip adres evt wat kunnen doen.
Heb het niet gelezen maar door jullie reacties keert mijn maag al om. 8 maanden en dan een ..... kind wezen. Verschrikkelijk. Asl je dit zelf nog leest ik heb hier nog wel een bedje vrij voor je kleintje dat met alle liefde zal worden groot gebracht Ik hoop echt dat je hulp krijgt. groetjes kim
Hoop ook dat het een zieke grap is. Laatst liet mijn vriend dat filmpje van dat meisje zien die geslagen werd door haar moeder. Nou heb het 3 seconden aan kunnen zien en toen moest hij het weg doen. Nog mazzel dat het meisje geen hersenbeschadiging heeft opgelopen. Ik werd en word er misselijk van al bij de gedachte dat zo'n onschuldig mensje zo behandeld wordt. Bah. Het zou wel fijn zijn als het in ieder geval uitgezocht zou worden... Want als het echt is moet dat arme kind zo snel mogelijk gered worden!
Hoi, Het betrokken bericht en later nog eentje is verwijderd en de gebruiker is geblokkeerd. Gezien het tweede bericht lijkt het om een misplaatste grap van iemand te gaan. Met het ip adres en politie kunnen we niets. Heb meteen dit onderwerp even verplaatst naar Over deze site. Lotte
Waarschijnlijk komen ze pas in actie wanneer een kind zo in elkaar geramd is dat ie dood ligt te gaan of zo. Maar goed.. Was het trouwens iemand die langer actief was of hiervoor speciaal een account aangemaakt heeft?