Bruine afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door fitty, 23 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    #1 fitty, 23 sep 2014
    Laatst bewerkt: 23 sep 2014
    Beste verloskundige,
    Ik heb last van bruine afscheiding, ongeveer 1 a 2 x per dag na het plassen. Waar kan dit vandaan komen? Ik was gisteren bij de arts en op de echo was nog niks te zien (wel mooi dik endometrium , maar was nog te vroeg om iets te zien op de echo zei hij..) volgens hem kon het geen kwaad en moet ik even de uitslag van bloedtest (hormonen test) afwachten en dan op de echo in 2 weken.. toch maak ik me nog een beetje zorgen

2. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Up... inmiddels bloedtest : HcG hormoon is goed. Maar afscheiding is er nog steeds: net als andere zwangere vrouwen een witte afscheiding krijgen is die van mij lichtbruin en soms wat donkerder... waarom is dit? ik moet over 1 week terug komen voor echo

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Waarschijnlijk heb je nog wat oud bloedverlies zitten in de baarmoeder, wat er nu nog uit komt als wat bruinige afscheiding. Dit kan geen kwaad en het is een goed teken dat het hcg goed is. Hopelijk heb je een goede echo volgende week! Succes!

Groetjes Monique

4. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Dankjewel :))

Deel Deze Pagina