Goeienavond! Mijn zoontje is vaak verkouden, heeft bronchitis gehad en heeft nog steeds pufjes als hij benauwd is en het gaat nu wat beter, maar hij komt maar niet van het hoesten af. Soms stikt hij er half in, niest er veel bij en is dan helemaal buiten adem. Het zijn heel diepe hoesten. De huisarts zegt dat er niets aan te doen is, maar ik vind het zo sneu voor hem. Heeft iemand hier een gouden tip? Misschien dat-ie dan ook weer wat beter slaapt, nu wordt hij veel wakker door het hoesten
Dit gaat vast heel dom klinken tenmiste dat vond ik toen ik het las in een tijdschrirft over kids ... Maar dampo of baby luuf onder de voetjes smeren ... Dit moet helpen ...
Ik lees even mee als je 't niet erg vindt, hier de laatste tijd hetzelfde probleem. Wij hebben sinds vandaag een puffer voor Milan. Baby Luuf onder de voeten ga ik ook proberen!
wij hadden onlangs echt baat bij tussikind van VSM, maar dat was dan natuurlijk wel bij een 'normale' verkoudheid (geen puffert etc nodig). Ze had het van mij, we zijn beide onze stem helemaal kwijt geweest, maar Amy kwam maar niet van die vervelende hoest af. Uiteindelijk was ze binnen 1 week van het hoesten af. (je geeft maar een paar druppeltjes per keer, maar het hielp hier echt als een trein!)
Laten jullie ook weten of het heeft gewerkt .... Volgens mij stond het in de ouders van nu .. Maar goed lees zoveel tijdschriften dat ik het niet meer zeker weet haha ... Heb t nog niet kunnen uittesten hier maar dacht gelijk dat moet ik onthouden...