Hey dames, Op woensdag 13 juli slikte ik mijn laatste pil (diane 35). De zaterdag erop begon de onttrekkingsbloeding, om precies een week later te stoppen (was de 23ste). Tot zover geen gekkigheid, maar nu: Vanmorgen voelde ik even zo'n ongesteldheidspijntje in mn buik. Duurde niet langer dan een minuut of 5, heb er ook geen aandacht aan besteed verder. Maar toen ik net naar het toilet ging, zag ik een klont bloederig slijm (sorry voor de details, maar als ik op het forum kijk zijn jullie wel wat gewend ). Beetje donkerrood van kleur. Dat ik nu al ongesteld ben lijkt me sterk, maar hey ik weet er ook niet bar veel van. Wat misschien van belang kan zijn is dat we afgelopen zondagavond wel geklust hebben. Het zal wel niks wezen, maar heeft iemand ongeveer hetzelfde gehad, of een idee wat dit zou kunnen zijn?? Alvast heel erg bedankt voor jullie aandacht..
Zoals je zelf al schrijft: je hebt alleen nog maar je neppilbloeding (onttrekkingsbloeding) gehad. Het wachten is nu op je eerste echte ongesteldheid na pilstop. Het zou heel goed kunnen dat die echte menstruatie nu al komt. Dat betekent dat je natuurlijke cyclus weer gauw op gang komt. Ik moest na pilstop (had ook Diane-35 geslikt) maar liefst 126 dagen wachten op mijn 1e echte ongesteldheid.
Ah oke. No worries, dus! Toch apart, dat zou dan inhouden dat mijn eerste cyclus maar 11 dagen geduurd heeft?
het kan dat het je cyclus is, het kan ook dat het je eisprong is. Lastig is dat he als je net van de pil af bent. Ik neem aan dat je gestopt bent om zwanger te worden dus veel succes en plezier en ik hoop dat het snel mag lukken!
@mmeke: ja het is behoorlijk irritant, ik heb die pil al zo lang geslikt dat iuk niet eens weet hoe het was voor die tijd... Dus wat dat betreft moet ik mn lijf weer opnieuw "leren kennen" ofzo. En ben idd gestopt om zwanger te worden Opties tot nu toe zijn dus ongesteldheid, ontpillen of een eisprong. Maar het bloeden is nu (dag later!) alweer zo goed als opgehouden. Ook geen ongesteldheidspijn meer. Zou het eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn?