Onze dochter begint boekjes interessant te vinden. We hopen dat ze s avonds voorgelezen wil worden. (Druk woelwatertje). En we zijn op zoek naar korte verhaaltjes om voor te lezen. ( we hebben 1 prentenboek en die vindt ze te lang, na een paar pagina.'s gaat ze klieren) Wie weet er leuke boekjes voor deze dame?
Wij hebben deze boekjes, van de action, korte verhaaltjes met leuke plaatjes...lees er meestal twee voor voor het slapen gaan, zoontje kiest welke en kent ze inmiddels ook uit z'n hoofd maar blijft enthousiast
Hier zijn boekjes van Dick Bruna al heel lang een succes. Grote voorleesboek van Dikkie Dik ook; korte verhaaltjes, leuke tekeningen. Jip en Janneke zijn ook korte verhaaltjes, hier ook al zeker sinds ze 1,5 is een succes.
die van dikkie dik wilden we inderdaad gaan kopen. Ik zal ook eens kijken naar boekjes van Nijntje. en ik zal ook weer eens bij de Action langsgaan. Altijd fijn goedkope boekjes
Hier favoriet: Welterusten ... kleine beer, vooral zelf de bladzijdes omslaan vindt hij erg leuk En de boekjes van Gonnie (olivier dunrea volgens mij)
Ik zou gaan voor veel mooie tekeningen en voor herhaalde teksten bijv. hier hebben we echt veel al: Gruffalo we gaan op berenjacht Omdat ik van je hou Rups nooit genoeg Debi gliori boeken Walvis en kat / Hutje mutsje Lynley dodd boeken Grote elmer boek
wij hebben "365 Apenverhaaltjes" van Willeke Bakker en Gris di Luca. Elke datum heeft zijn eigen verhaaltje of versje. Je hebt ze ook met konijnenverhaaltjes, olifanten en nog meer beesten. Erg leuk! Jip en Janneke, Dikkie Dik, En pluk van de petteflet zijn altijd leuk natuurlijk. Zelf vind ik "Raad eens hoeveel ik van je hou" en "Ik zou wel een kindje lusten" en "Over een mol die wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept" erg leuk. Die laatste ga ik binnenkort halen.