Hallo, Zijn er nog meer aanstaande mama's die op het einde lopen, maar nog nooit een harde buik hebben gehad, laat staan voorweeën? Ik lees hier zoveel over dat soort dingen dat ik me af ga vragen of ik wel normaal ben . Natuurlijk ben ik blij dat ik nergens last van heb, maar ik vraag me gewoon af of er veel mensen zijn die dit ook nooit hebben gehad. Groetjes Willes
Hoi Willes, Bij m'n eerste zwangerschap heb ik daar bij mijn weten ook geen last van gehad. Ben benieuwd of het deze keer ook weer zo is. Succes met de laatste loodjes.
hey, ik heb ook geen echte oefenweeen ofzo hoor, alleen af en toe een harde buik, waar ik bijna niks van merk. bij mijn eerste kindje had ik ook geen oefenweeen, toen ik regelmatige harde buiken kreeg, bleken dat al echte weeen te zijn bij mij! (wel met 27weken al!). In deze zwangerschap rond week 28 ook regelmatige harde buken gehad, en ik meteen naar het ziekenhuis, omdat ik wist van mijn vorige zwangerschap dat het geen oefenweeen ofzo waren. En wat bleek, ook dit keer waren het echte weeen, maar gelukkig deze keer op tijd geremd. Mn eerste kindje was toen al geboren met week 27, maar gelukkig nu een gezonde peuter. En deze beeb (omdat ik er op tijd bij was) nu nog lekker in mijn buik. Nu nergens last van, maar ik ook geen oefen of voorweeen ofzo.. Gewoon af en toe de normale harde buik zonder pijn of iets dergelijks! Gelukkig maar want ik lees ook verhalen over sommige die nachten wakker liggen van valse voorweeen... Ben blij dat dat neit voor mij geld. Groetjes, Mandy
Ik heb bij mijn zwangerschap ook helemaal geen last gehad van harde buiken of voorweeen. Dus heel normaal.
@ Willes... lekker, houden zo Heb ook nog nooit een harde buik gehad... Soms voel ik wel iets hards maar dat is dan gewoon babietje volgens mij... Wel 'n soort ongesteldheidspijntjes als ik een dag gelopen heb maar zo gek is dat niet als ze ziet wat een gewicht eraan hangt
Ook ik heb geen last tot nu toe gehad! Dus ben benieuwd of ik het wel goed ga voelen als het zover is
Hier ook nog nooit een harde buik gehad, althans ik herken het niet als zodanig. Wel erg veel last van voorweeen die bij mij aanvoelen alsof je ongesteld bent. Houden een tijdje aan (kwartiertje) en verdwijnen dan weer een paar uur.
Hallo, Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben dus gelukkig niet de enige. Het grote voordeel is waarschijnlijk dat als ik nu iets ga voelen dat het dan waarschijnlijk ook echt gaat beginnen (hoop ik)
ik heb in mijn eerste zwangerschap ook echt nergens last van gehad. ik werd donderdags opgenomen omdat ik ingeleid zou worden en snachts braken spontaan de vliezen en pas daarna begonnen langzaam aan de weeen.
Ik zou echt niet weten hoe een harde buik voelt, ik heb dat nooit gehad tijdens de zwangerschap. Ook voorweeën ken ik niet. Ik had wel eens een menstruatie-achtig gevoel en dan hield dan heel eventjes aan, maar volgens mij had dat meer te maken met het indalen. Dus ik dacht: Als ik nooit wat voel, zal ik ook wel laat bevallen... Verkeerd gedacht, dus! Mijn vliezen braken ineens vanuit het niets met 36w3d en een dag later is ons dochtertje geboren na een supersnelle bevalling van 2-3 uurtjes (1e kindje ook nog eens). Dus het hoeft helemaal niks te zeggen! Groetjes, Jippie