Moe en nog maar 28 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by stampertje, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    In het begin van de zwangerschap was ik heel erg moe. Maar nou heb ik dat weer!!! Ik hoef niet te slapen maar heb nergends energie voor. Ruim de speelgoed van de kids wel op enzo stofzuig. Dus mijn benedenverdieping die is netjes en schoon. Maar ga je naar boven dan heb ik in de badkamer een heleboel wasgoed.

Hebben jullie dat ook? Kan me niet herinneren dat ik dat zo vroeg in de zwangerschap al had.

2. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    IK herken het meid zovoel ik me ookheb somseen goede dagendoe dan vanalles maar moet het danzeker 2 dagen bezuren en als ik gewerkt heb (werk nog maar 50% 2keer 4uurtjes) dan ben ik ook zeker 1 a 2 dagen uitgeteld en doe geen moer

Misschien vragen of moeder schoonmoeder handje kan helpen ik breng soms d ekids even een dagje weg zodat ik op mn gemak boven wat kan doen en dat dat weer netjes is en mn schoonmoeder strijkt veel voor me dat is lekker.

En verder er aan toegeven daar ben ik inmiddels wel achter nu voor de derde keer zwanger te zijn het heeft gene zin om er tegen te vechten

succes

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Voel me zo een zeikerd als ik me zo voel. Ze zijn ook allebij een week ziek geweest en de oudste heeft een dag in het ziekenhuis gelegen. Vandaag ook weer 3 afspraken staan dus het is soms ook allemaal te veel. Schoonmoeder heb ik wel maar die is 75. Mijn moeder die past 1 keer in de 2 weken 2 uurtjes op. De oudste gaat vanaf deze week naar de psz op woensdag en vrijdag dus dan vraag ik misschien ook aan me moeder of ze 1 of 2 keer in de maand op woensdag ochtend op kan passen op de jongste lijkt me heerlijk even tijd voor mezelf!!!

4. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    Dat is wel lekker idd naar de psz mn oudste gaat daar heen die is 3.5 en de jongste is 16 maanden en die zit in een vreselijke irritante fase heel drifitg wil zijn zin steeds hebben zit overal aan.
    Ja 75 dan is dat misschien niet zo handig (de ene 75 jarige is de andere niet natuurlijk)
    T is even lastig ik merk ook idd dat deze zwangerschap t zwaarste valt gewoon omdat je zelf lichaamlijk niet zo fit bent door die ongemakken en dan 2 kids nog erbij nog een paar maandjes en dan is dat weer voorbij en dan is hier de jongste hopelijk die snett fase weer uit hahaha.
    Mijn schoonmoeder is nog vrij jong en mn eigne moeder ook nog geen 50 dus dat scheelt misschien ook wel

5. Tese

Tese Niet meer actief

Na ik herken het zeker ik heb het ook alweer sinds een week. Ik zou nu alweer naar bed kunnen. Maar als je een kleine boef rond hebt lopen dan gaat dat niet hè.

6. naad24

naad24 Bekend lid

Sep 22, 2008
    771
    0
    0
    Ik heb het ook hoor en ik heb geen kleintjes rondlopen thuis.....
    Ik maak behoorlijk lange nachten ook:(, zit nu in de ziektewet en ik kan blijven slapen.

Share This Page