Had gisterochtend heel erg last van menstruatieachtige krampen. De krampen hielden gemiddeld denk ik een halve minuut aan en trokken dan weer weg om een paar minuten later weer te komen. Na ongeveer zes keer was het over. Vanochtend had ik er weer last van, alleen veel vaker. Ik werd er om zes uur wakker van en heb er wel een stuk of 15/20 gehad. Heel onregelmatig verdeeld en de een hield wel een minuut aan en de ander maar tien seconden. De pijn schootvaf en toe ook echt door naar mijn stuitje. Nu vraag ik me af wat dit kan zijn. Het lijkt me nog erg vroeg voor voorweeen, misschien dat mijn blaasontsteking toch niet helemaal verdwenen is en het hierdoor komt? Heeft iemand een idee?
Ik loop bij de gynaecoloog en heb morgen weer een afspraak. Is het niet een beetje stom om nu te bellen aangezien ik morgen toch al moet komen? Ben bang dat ze me zo'n zeur vinden.
Heb net gebeld, maar ze zijn op het reguliere nummer pas om twee uur bereikbaar. Tsja, misschien dat ik toch beter kan wachten tot morgen.
Ik heb ook wel eens een krampje of steekje, maar niet zovaak en achter mekaar zoals jij het beschrijft. Zal idd maar even bellen naar je gyn voor de zekerheid. Laat ze je maar een zeur vinden, je kan beter 1x teveel bellen dan 1x te weinig.
Hoeveel weken ben je zwanger? Het kan idd best te maken hebben met een hardnekkige blaasontsteking, maar zou ook even bellen na 2 uur. Baat het niet, dan schaadt het niet zeg ik altijd maar
Het kan de groei van je baarnoeder zijn of bandenpijnj, maar voor de zkerheid misschien wel ff fijn om je vk te bellen, of heb je dat inmiddels al gedaan?
ik heb menstruatie achtige pijn gehad toen ik 4 a 5 weken zwanger was en dat heel vaak op een dag en toen werd er gezegd dat dat te maken had met het oprekken van de baarmoeder..maar jij bent nu 17 weken dus ik weet niet of dat ook gewoon te maken heeft met oprekken of bandenpijn of wat dan ook... Ik zou toch ff na 14uur met de vk bellen.. heb je geen pijn bij het plassen?
Ik ben nu 27w2d zwanger. Heb inmiddels gebeld met de afdeling. Ik moet vanmiddag even wat urine inleveren en dan hebben ze morgen bij de controle alvast de uitslag. Mochten de krampen terugkomen dan moet ik meteen bellen, wanneer het ook is. Ze dacht zelf ook aan de blaasontsteking, maar je weet nooit. Bandenpijn is het in ieder geval niet, hier heb ik de laatste tijd ook veel last van, maar dit is echt een ander soort pijn. De groeipijn voelt bij mij ook anders (ook al last van gehad).
oeps had me brilletje niet op haha je bent al 27 weken.. Nou gelukkig mag je je urine inleveren en dan hoor je het morgen toch..dan zou ik me voor de rest ook niet druk maken hoor..nu vooral je ook terug mag bellen als de krampen eventueel terug komen.. veel succes! en hoop dat het gewoon niks bijzonders is..