Hoi hoi, gisteravond begon mijn onderrug pijn te doen, je weet wel, dat heb je met menstruatie ook wel eens. Vannacht kreeg ik ineens buikkrampen, ook van die menstruatiepijn. Maar ik heb geen harde buiken in combinatie met deze 'krampen' zijn het dan eigenlijk wel voorweeën of is het heel wat anders Als ik niet beter zou weten zou ik echt denken dat ik ieder moment ongesteld word. Alleen dat lijkt me niet...
Hmm hier ook last van... vooral gister... maar weinig tot geen regelmaat.. dus ik wacht wel af.. ik ga het donderdag wel even met vk bespreken...
Ik had 2 dagen voor ik bevallen met ongesteldheids gevoel dus bij mij was het een voorteken. Bij mijn beste vriendin niet die heeft dat gevoel vanaf 39 weken gehad uiteindelijk bevallen met 41 weken. Je baarmoeder is gewoon aan het oefenen dus don't worry Zolang je geen bloedverlies of iets hebt is er niks ernstigs aan de hand. En weeen voel je vanzelf wel
Ik heb bij elke zwangerschap vanaf de 30e week voorweeen gehad (2-3 uur per dag) helaas moest ik nog ingeleid worden haha dus ik heb ze nu weer maar weet dat ze niets doen helaas (bij mij dan) Ik denk wel dat je als je 39 weken bent en je gaat dan rommelen dat het wel eraan zit te komen, een beetje voorwerk is toch wel fijn dan...
maar zijn het voorweeen? Want vorige week ging het in combinatie met harde nukken, nu niet. Of de bevalling wel of niet begint is afwachten, want ik heb dit gevoel met 36 weken ook al gehad, maar vroeg me vooral af, of vooorweeen altijd in combinatie met harde buiken moeten gaan? Dit zou natuurlijk nog 2 weken door kunnen gaan zo, voorwerk is niet zo erg inderdaad, maar dacht, misschien is het ook wel banenpijn? of heel wat anders?
soms heb je bv rugpijn als voorweeen, soms echt harde pijnlijke buiken, ik denk dat dat voor iedereen anders is, sommige hebben menstruatiegevoel met wat steekjes.. Kijk bij mij ziet het zo eruit en dan elke minuut soms of soms 3 minuten zo'n harde buik met pijn erbij.. maar dat is voor iedereen anders denk ik.. bij mij zie je de weeen echt.
aah oke, het komt erop neer dat niemand dat echt weet dus en bij iedereen is het anders... laten we het inderdaad op rommelen houden, kan nog makkelijk 2 weken duren dus daar stel ik.me ook maar op in!
Juist... maar of het rommelen is, voorwerk... of de start van het echte werk.. daar kom je achter als het echte werk begint/begonnen is.. Ik vraag me af of een verloskundige of gyn het bij haarzelf weet wat die eindpijntjes zijn/doen