Leeg vruchtzakje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Balou, 19 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben vandaag naar de gyn geweest. Er was wel een vruchtzakje te zien maar geen vruchtje! Waarschijnlijk loopt het uit op een miskraam of het is nog te vroeg om een vruchtje te zien. Omdat ik onregelmatig ongi ben kan het zijn dat ik misschien nog maar net 4 weken zwanger ben ipv 6. Nu had ik niet verwacht dat ik 6 weken zwanger ben maar dit had ik ook niet verwacht! De gyn zei niet dat er niets zat maar dat er nog niets te zien was. Ik hoop dat het nog gewoon te vroeg is om iets te zien. Ik baal wel!

2. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    hey,

Toen ik voor de eerste keer naar de gyn ging kon hij ook alleen nog maar het vruchtzakje zien, ik was toen net geen 6 weken ver. 2 weken later mocht ik terug en ja hoor een vruchtzakje met een vruchtje en een kloppend hartje... maak je niet druk meid, het feit dat er al een vruchtzakje te zien is en hij toch niet precies kan zeggen wanneer je bevrucht bent kunnen duiden op het feit dat het gewoon nog te vroeg is om het vruchtje te zien.

Succes liefs Winter ***

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Lieverd, ik hoop dat je snel een mooi vruchtje zult zien!

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik hoop ook dat je vruchtje volop in ontwikkeling is! [-o<

5. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    heey,

Wanneer moet je weer terug voor een echo? Ik hoop dat je dan in elk geval een mooi vruchtje zult zien!

Veel liefs,

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dank jullie wel voor de reacties! Ik denk zelf dat als ik zwanger ben, zo'n 4 weken zwanger ben. Ik heb weer een beetje hoop door jouw berichtje Winter! Ik moet over 2 weken terug komen, dus ik hoop dat er dan wel een vruchtje is te zien.

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik hoop echt voor je dat je over 2 weken wel een vruchtje kunt zien! Ik ga in ieder geval voor je duimen!

8. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik had t ook balou... mijn beebje was ook niet te zien...

ben 1,5 week later gegaan (kon niet meer w88) en toen zag ik n heel mooi garnaaltje met n kloppend hartje :) ik was exact 7 weken volgens de grootte van beebje...

hou moed :)

knuffel little hope

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoop ontzettend dat de volgende echo wel supertje goed is!
    Wat een teleurstelling vandaag zeg...sterkte en hoop houden hoor!

10. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Dus er is evt nog hoop?

11. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    komt ok meis
    ik had met 5 weken een termijn echo en ze kon toen helemaal geen teken van zwangerschap zien twee weken later had ik weer eeb echo en daar was mijn kindje met een mooii kloppend hartje

geef de hoop niet op meis

12. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Spannend hoor...
    Wanneer had je dan positief getest?
    Als je 4 weken bent kan je natuurlijk niet al heel lang geleden positief hebben getest.
    Ik duim hard voor je!

13. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    ik had hetzelfde met men echo ook een leeg vruchtzakje ik moet aanstaande maandag weer terug komen na 3 weken omtekijken of dan alles goed is of niet en mischien dat ik wel korter zwanger ben dan we zelf dachten maar er is altijd hoop dat het goed is.. en een kloppend hartje gaat zien...

veel succes zal voor je duimen

greetz

14. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb afgelopen donderdag (14 juni) positief getest. Alleen ik heb een heel onregelmatige cyclus, tussen de 30 en 36 dagen. Bij de test was ik 39 dagen. Ik denk inderdaad zelf dat ik nog maar 4 weken zwanger ben. Maar ik ben op dit moment erg bang en negatief, heb nu ook af en toe buikpijn. Ik denk dat ik dit mijzelf een beetje inbeeld.
    @angeloflove: ik duim ook voor jou!

15. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    zoals ik al eerder had verteld was er bij mij helemaal geen teken van zwanger zijn te constateren maar ondanks dat ze dat zij bleef ik eigenwijs en toevallig kwam die dag ook nog eens iemand van moeders voor moeders bij mij thuis en zij deed ook een test en wel een test die veel hormoon nodig heeft en zij zei toen ook vanm nee hoor je bent gewoon zwanger maar zeer vroeg in stadium anders was de test nega uitgekomen.
    dus ik bleef ondanks mijn stiekeme angst toch ook behoorlijk eigenwijs. en ging ik op mijn gevoel af!

16. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik weet niet meer wat ik moet voelen! Toch wordt ik wel blij van de berichtjes dat meerdere dit hebben gehad en dat later bleek dat er toch wel een vruchtje in zat. Ik hoop dat dat over 2 weken bij mij ook zo zal zijn!

17. angeloflove

4 apr 2007
    93
    0
    0
    zal heeel hard voor je duimen balou...
    ik weet maandag meer na 3 weken afwachten

greetz

18. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik duim ook voor jou!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier hetzelfde verhaal! Vanochtend bij de gyn geweest. Lekker zo'n vaginale echo gehad. Hij zag een vruchtzakje maar nog geen vruchtje! Over 2 weken moet ik weer terug komen en dan hopen we meer te zien. Hij zei wel dat het in ieder geval in de baarmoeder zat dus dat was dan wel weer iets positiefs! Maar weet niet zo goed wat ik hier van moet denken!

20. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Ariel: Jij ook al dus. Ik ga ook voor jou duimen. Hoe denk jij nu over je zwangerschap? Voel je je bv nog wel zwanger? Ik weet zelf niet wat ik er van moet denken. Ben je al wel 6 weken zwanger dan?

Deel Deze Pagina