moe en veel slapen of.... tevreden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

ik heb het eindelijk voor elkaar dat ik zowaar wat ritme krijg.

althans mijn zoontje kent zo'n beetje het verschil tussen dag en nacht met slapen.

nu heeft hij vandaag zo'n dag dat hij veel slaapt en overbezorgd als ik ben ga ik daar dan ook direct weer wat achter zoeken (tja het is ook nooit goed he?)

hij was een paar week heel wakker overdag, (had daarbij ook veel krampjes, spruw en sinds kort ook nog eens exzeem) nu begint er een einde aan al deze kwaaltjes te komen en ik vind hem heel tevreden. hij slaapt ook beter, rustiger en langer.

omdat hij vandaag zo lang en vaak slaapt begon ik me zorgen te maken, op een moment na het drinken ging hij alweer slapen en ik dacht ik probeer m wat wakker te maken, dit ging heel moeizaam. daarbij komt dat hij een paar keer vandaag wat kokhals bewegingen maakte.

tja, dan denk ik, is dit een versufte indruk? moet er bij zeggen dat hij niet warm aanvoelt, gewoon lacht als hij wel wakker is en ook wel brabbelt...

kortom (sorry voor mijn lange overbezorgde verhaal) hoe merk je of een kindje een versufte indruk maakt....

groetjes van sim

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Haha het is echt nooit goed....ik ben net zo.... :oops: Ik maak me zorgen wanneer ze te weinig slaapt, maar ook wanneer ze snel moe is en veel slaapt.

Lynn is eigenlijk een hazeslaapkindje. Ze heeft soms bijslaapdagen en dan slaapt ze stukken meer.

Het kan zijn dat je zoontje niet helemaal fit is en daarom meer slaapt. Ze hebben hun rust dan ff hard nodig.

Als hij wakker is en dan gewoon alert is en op je reageert, zou ik me geen zorgen maken en laat m maar lekker slapen.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als ie gewoon goed reageert als ie wakker is zou ik me niet ongerust maken hoor! Lekker laten slapen ;) Waarschijnlijk komt het idd doordat z'n kwaltjes afgelopen zijn en hij wel lekker ongestoord kn slapen!

4. sim

sim Niet meer actief

ja eigenlijk weet ik dat ook wel, maar soms moet je dat dan ook nog even van een ander horen (hoezo onzeker haha)

hij was savonds wat langer wakker dit keer en na het badje heeft ie nog een tijd gehuild (dat klonk dan ineens als muziek in de oren haha)

denk dat het allemaal wel goed is, ligt dus volkomen aan mij :)

thanks meiden ;)

Deel Deze Pagina