Ben trouwens sinds gisteren een stuk minder moe? Wel raar.. bij de eerste twee zwangerschappen werd het erger en erger...
Vind het ook erg leuk en grappig, heerlijk ervaringen uitwisselen. Geef mij ook wat van die nieuwe energie
En wat drink je bij de boterhammen? Beste is om sinaasappelsap erbij te drinken. Dit zorgt ervoor dat het ijzer makkelijk/snel opgenomen word. Geen melk erbij drinken. Floradix schijnt sneller en beter hb omhoog te krijgen dan ijzertabletten. En floradix heeft geen obstipatie als bijwerking....
Ik drink voornamelijk een kop thee, sinaasappelsap is funest voor mijn darmen. Daar loop ik gelijk op leeg. Ik weet dat melk niet goed is omdat deze ervoor zorgt dat het ijzer minder in het bloed komt.
En vanmiddag was dan het moment daar dat ik duizelig werd en flauw viel in de tuin Ik schrok me wild en ben naar binnen gegaan en ben op de bank gaan liggen. Daar heb ik de rest van de middag gelegen om bij te komen. Maar ik bedacht me vanavond pas, had ik daarvoor nu de HA/VK moeten bellen?
Lees je topic nu pas. Lijkt mij erg zwaar! Ik had denk ik, in jouw plaats, de HAP even gebeld. Is je bloeddruk al gecontroleerd?
Het duizelig zijn heb ik gelukkig geen last van maar dat moe en futloos zijn wordt bij ook alleen maar erger, moet me echt de dagen doorslepen. 'S nachts slaap ik ook wel niet meer zo goed, kan nu mijn draai al niet meer vinden. Voor dat flauw vallen zou ik vandaag zeker bellen naar de ha of vk. Heel veel succes deesdees en hoop dat je snel van de duizeligheid af bent.
@Peetj; Mijn bloeddruk is altijd al laag, maar nu niet gecontroleerd nog. Zal maandag wel gebeuren. Mijn bloeddruk ligt meestal zo rond de 90/60 @bdotsie; Heb dus ook nachten dat ik werkelijk niet kan slapen, ik lig dan te draaien en te draaien *zucht* Ik heb net de VK gebeld en ze schrok wel, ze kan alleen helaas weinig voor me doen. Dingen die ik zou moeten doen volg ik al op. Maandag krijg ik de 1e echo, ik hoop dat alles goed zit. Qua werk neem ik even een time-out, en gelukkig is het werk begripvol
Hier ook slecht slecht slapen... pff en sinds ik zwanger ben zijn mijn dromen zo agressief.. telkens over geweren, vechten en geweld.... Terwijl ik normaal best wel bizarre maar lieve/mooie dingen droom... dingen die je in een kinderboek zou vinden...
Zeker zin, maar ben ook vreselijk zenuwachtig! Hoe is het met jou? Jij zit er ook al bijna klaar voor?
Was ophangen, kleine in bad en even broodjes smeren/voeren en dan wachten op manlief...dan gaan we er vandoor...
Trouwens het is idd een nieuwe, ze werkt er sinds januari en kijkt liever eerst naar de baby en dan een scan van is het er 1 zit het goed enz.. (blijkbaar hoort het andersom)
Ja nu zit je thuis... echt balen.. wij hebben echo twee op 2 juli om 9.50?? Hoe gaat het nu met je? Buiten dan dat je nagels het zwaar hebben (ik denk altijd maar zo.. je kan er eigenlijk helemaal niets aan doen... vanaf de bevruchting tot de geboorte is die kleine op zichzelf aangewezen..)
Is ook zo maar die 1e echo is toch echt het bewijs.. Hier gaat het nog niet beter, ik ben blijf voorlopig ziek gemeld. Het werk heeft alle begrip gelukkig. Ik blijf tollen op mijn benen, en bij de minste inspanning wordt het me teveel. Mijn man moet me soms echt tegenhouden.. 2juli de termijnecho? Dan zal ik hem ook krijgen denk ik aangezien ik 5juli op vakantie ga tot de 21e..