Ben bijna een half jaartje geleden gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geworden. Wel vaak veel last gehad van de eierstokken. Vaak dat ik echt dacht van ja nu komt de menstruatie door zou komen, maar nee hoor Nu heb ik afgelopen zondag een klein beetje roze bloed gehad, wat erna overging in wat rood bloed met vooral veel slijm en toen opeens in bruin bloed/slijm, bruin tot echt donker bruin. Had toevallig vandaag een afspraak bij de huisarts staan, vorige week al gemaakt omdat ik nog steeds geen menstruatie had. Huisarts heeft een inwendige echo gemaakt, alles zag er goed uit, gelukkig! Nu heb ik tabletten gekregen, namelijk primolut, voor de menstruatie op te roepen. Maar wat is dat bloed dan geweest vraag ik me af? In de bijsluiter staat dat je ze absoluut niet mag gebruiken bij een zwangerschap. Zal ik even afwachten tot het weekend, testje doen, is deze negatief, dan alsnog met deze medicijnen beginnen? Mijn grootste vraag is toch echt wat het bloed dan is geweest??!! Terwijl op de echo de baarmoederhals dicht zat. Ik neem aan dat op de echo een eventuele zwangerschap ook niet zichtbaar is geweest? Pff, wat een gedoe is het soms toch