boodschappen bestellen bij ah echt veel duurder......??

Discussion in 'De lounge' started by claudianoa, Sep 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

Sep 13, 2009
    1,724
    0
    0
    ik wilde de boodschappen bestellen bij de ah ivm mijn BI kan ik niet meer de boodschappen tillen.
    normaal doe ik de boodschappen bij bas maar is ah nu echt zoveel duurder dan bas??? ik weet al die prijzen niet dus vind het erg moeilijk want ik let altijd wel erg op me centen.

2. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ja ah is wel iets duurder, maar vooral de webshop omdat je veel producten niet in een bmerk kan krijgen of euro shopper....

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
  4. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Tja, ik mag en kan ook niet meer tillen. En hier komt Albert heel regelmatig. Ik vind het ideaal. Maar daarvoor bestelde ik ook al. Het is wel duurder maar je bent ook niet snel geneigd tot impulskopen. Je koopt heel bewust.

Je moet alleen wel minimaal voor 70 euro bestellen en schrik niet als ze komen: voor elk kratje waar ze je boodschappen in doen betaal je 4 euro statiegeld. Dat staat dus niet bij je eindbedrag maar pas op de factuur als ze er zijn. Maar die kan je bij elke ah inleveren als ik het goed heb.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kratjes kan je alleen inleveren bij de volgende keer dat een bezorger langskomt hoor! OF je moet melden dat de chauffeur voor de laatste keer komt, dan wachten ze tot je ze snel leeg hebt gekiept

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik deed vaak snel alle boodschappen uit de kratten halen en dan namen ze die meteen weer mee. Scheelde vaak 12 of 16 euro voor statiegeld van die kratten.

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Bestellen via internet zal denk ik wel een stuk duurder zijn, maar verder vind ik het prijsverschil in de winkel niet zo groot meer hoor! AH heeft gewoon veel meer luxeproducten, en tja, als je die meeneemt dan ben je meer geld kwijt. Maar als je normaal winkelt, zeker in combinatie met de bonusaanbiedingen dan scheelt het niet zoveel! Hier in Harderwijk heeft Bas (Dirk) vaak de helft van mijn boodschappenlijstje niet op voorraad, en sindsdien ben ik absoluut fan van de Appie! :)

8. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Ik ga altijd naar de AH vindt het een fijne winkel.
    Heb ook wel eens geken om te laten komen maar je betaalt zeker 7 euro bezorg kosten. zijn toch weer ff 5 brooden zeg maar.
    Het is wel een x makkelijk maar goedkoper niet.
    Toch maar iemand op pad sturen denk ik.
    Volgend mij doet de plus ook bezrogen trouwens misschien is die goed koper maar ik weet het niet zeker.

X Tam

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Ik mag ook geen zware dingen tillen en moet rustig aan doen.
    Ik wilde mijn man ontlasten, die heeft al drukke baan, spring bij mijn ouders bij, zorg hier voor de huishouding.
    dus ik dacht ik bestel bij albert. Alle aanbiedingen die ik graag wilde hebben zijn uitverkocht bij albert pfffffffff tja zo kom ik niet aan de 70 euro.
    Vind niet erg 5 euro te betalen voor het bezorgen, voor heen en weer rijden en mijn man belasten is het me dat wel waard.
    maar als ik dan nog voor de helft naar de winkel moet, tja schiet ik er niks mee op!
    Of heb ik nu echt pech?

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik bedenk me net ook dat je bij de Bonus artikelen bijv bij de 2e thee gratis dezelfde smaken moet nemen. Of als de lipton icetea in de actie is voor 3=2 dan moet je 3 precies dezelfde dingen kopen, anders doet de bonus het niet

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    onee?

Bezorgd tot in de keuken. Gewoon bij ah.nl

kan wel hoor.

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

en ze bezorgen niet overal, ondanks dat er 2 AH bij ons in de stad zitten (1 op 5min autoafstand en de ander 10 min) bezorgen ze niet bij ons in de straat

13. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Toch is het een mooie optie. Zeker iets om over na te denken, en dan evt houdbare spullen zodat je voor die 70 euro voor de lange termijn goed zit met boodschappen.

14. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik ben niet duurder uit omdat ik minder koop. Ik winkel veel bewuster en koop meestal minder. Klopt wel dat ze bijna geen b-merk verkopen, dus ben ik wel met sommige producten duurder uit. Maar ik ben in de winkel of via de site precies hetzelfde kwijt, tot die conclusie ben ik gekomen.

15. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Is er niemand in de buurt die even voor je wilt gaan? Vrienden ofzo? Het is voor een goed doel.

Ik heb geen verstand van online shoppen...

Share This Page