Gisterochtend ben ik van mijn stokkie gegaan... Mijn vriend opperde meteen; Je bent vast zwanger! Dus toen hij thuis kwam van het werk hebben we (tijdens het tafeldekken voor het eten) een testje gedaan... Niet gedacht dat ik zo snel resultaat zou krijgen ging mijn vriend de pan eten op tafel zetten, en ik pakte vast borden uit de kast. Ik keek naar de test en mijn mond viel letterlijk open. Het enige wat eruit kwam was "OH MIJN GOD". Vriendlief kwam er meteen aan en we barstten beiden in tranen uit!! Het is ons eerste kindje, dus ik ben behoorlijk zenuwachtig, hihi. Vandaag even bellen met de verloskundige en kijken wanneer ik terecht kan... heb namelijk geen idee hoe ver we kunnen zijn, mijn vorige menstruatie was namelijk heel vreemd, stelde niks voor, 3 daagjes en zo weinig bloed! Ben benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte ps. foto van de test (en nog 1 van vanmorgen) staan in mijn album
Bedankt allemaal meiden!! Nou en of! Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Ben nu 3 positieve knaltests verder, en nog geloof ik het amper. Denk dat het besef bij de echo wel komt...
Super zussie we zijn zo blij he, word ik weer tante, gezellig. En zijn je cupcakes al op, hopelijk heb je er samen van genoten. zien je snel weer. Dikke kus van ons en een extra dikke knuffel van Lisanne voor haar neefje/nichtje.
Hihi ja ze zijn op! Ze waren heel lekker We hebben er echt van genoten!!!! Ooooh ik vind het zo spannend hihi Dikke kus van je zussie