Harde buiken met 15W door stres, of wat anders?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nathaliiej, Jun 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Hi ladies..

Gisteren een ontzettend stressvolle dag gehad..
    Iemand van héél dichtbij heeft een overdosis aan pillen genomen en ligt nu dus nog in het Zhuis..
    Ik heb ontzettende buikpijnen gehad gisteren, 's morgens op zn ergst. Kon amper fietsen, en met ieder hobbeltje werd het alleen maar erger..

Vandaag nog wel, maar niet meer zo extreem en vaak als gisteren..
    Kunnen dit nu al harde buiken zijn geweest, of kan dat nog niet met 15W, zoniet, wat kan het dan zijn? Ik maak me behoorlijk zorgen.. maar wil niet weer de vk bellen..

Wanneer ik te druk ben geweest heb ik er de afgelopen 2 weken wel vaker last van gehad nu ik terugdenk..

Geen bloedverlies o.i.d.

2. Sensa

Sensa Bekend lid

May 22, 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Met harde buiken moet je wel bellen. Sowieso als je denkt dat ze vaker komen. Bij mij voelt dan mijn hele baarmoeder hard en voelt het niet fijn. Ook krijg ik het een soort van benauwd. Maar ik ben iets verder. Ik heb harde buiken die met rust over moeten gaan, anders komt ons tweede wondertje ook weer te vroeg.

Zeker bellen dus!!

3. Sensa

Sensa Bekend lid

May 22, 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    En sterkte trouwens..

4. justxme

justxme Bekend lid

Mar 27, 2013
    671
    0
    0
    Sterkte! wat heftig allemaal zeg.

Je zegt dat je alleen pijn in je buik hebt. Voelt je buik tijdens die pijn dan ook echt hard van buiten? Als ze niet hard voelen zijn het geen harde buiken.
    Ik had rond de 15 weken zoiezo veel last van buikpijn. Volgens mijn gyna kwam dat doordat je banden uitrekken en je baarmoeder groeit.
    Probeer het eens wat rustiger aan te doen en als je je zorgen maakt kun je altijd je vk bellen. Daar zijn ze voor!

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

Nov 20, 2012
    1,206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    T was voor mijn gevoel net alsof ik een gigantische kei onderin mn buik had, tot zon beetje 5 cm onder mn navel.. Deed echt vies zeer..

Buikpijnen heb ik wel dagelijks, dat herken ik ook wel als bandenpijn.. maar dat van gisteren was gewoon eng.. Twas van mn gezicht af te lezen..

Ik kijk wel even aan hoe t verder gaat..

In ieder geval bedankt dames!:)

6. Sensa

Sensa Bekend lid

May 22, 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Klinkt wel als een harde buik. Maar die mogen nu echt nog geen pijn doen meid! Rustig aan..

Share This Page