Moe, maar in bed toch nog een half uurtje 'kletsen'?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik vraag me even af of ik het wel goed in schat of ons meisje moe is als ik haar naar bed breng.

Over het algemeen begint ze te jengelen als ze het zat is in de box. Soms na 3 kwartier, soms na een uur. Dus ik breng haar dan naar bed, zo hebben we het eigenlijk altijd gedaan en met succes.

Echter, de laatste dagen ligt ze nadat ik haar in bed gelegd heb, nog met gemak een half uur lang te keuvelen/kletsen. Soms valt ze daarna in slaap, soms begint ze vervolgens te jengelen of te huilen. Indien ze gaat huilen haal ik haar altijd weer uit bedje. Dan is ze echt super moe. Ik geef haar dan een kleine voeding en dan is ze daarna ook weer zo vertrokken.

Nou vraag ik me dus af of ik het goed inschat dat ze moe is of dat ik dat verkeerd zie. Liggen jullie kindjes ook wel eens een hele tijd te kletsen voordat ze in slaap vallen?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dat doet de mijne ook... Eerst hangt ze na de fles knock out over je schouder en eenmaal in bed slaapt ze soms pas na 20 minuten. Juist niet uit bed halen als je denkt dat ze moe is maar troosten als ze in bed ligt. Misschien helpt een speentje ook wel is het niet erg kort na de vorige voeding? Of meer voeding geven misschien niet meer goed verzadigd?

Deel Deze Pagina