Zoals de titel al zegt, zoek ik van die kleine bewaardoosjes. vind die van avent echt te duur. wie weet waar ik ze kan halen?
Ik koop ze altijd gewoon bij AH. Ik weet zo niet precies wat ze kosten, maar ze zijn vast goedkoper dan die van Avent.
Bij de prenatal, is een soort van tray met 8 kleine bakjes ofzo voor in de vriezer. Was geloof ik 3. Op de bakjes staan ook een maatmarkering.
Oh oeps, 7,-. Kan tot 60ml per bakje. Het zijn deze: Prenatal - Alles voor de voeding van jouw baby online kopen! | PRENATAL.NL - Flesspenen en accessoires - Prénatal - Prénatal voedingspotjes vriezer 8-pack Bedoel je dit?
Voor de kleine porties die van Prenatal. Voor grotere porties Ikea (PRUTA Voorraaddoos met deksel, set van 17, transparant, oranje - IKEA)
In het begin heb ik voedsel ingevroren in ijsblokjeshouders en vervolgens toen ze bevroren waren bewaard in diepvrieszakken. Vanaf het moment dat ze hele maaltijden ging eten gebruik ik deze van de Ikea, maar dan die van 0.3 liter. 3 stuks voor 1.79 JÄMKA Voorraaddoos met deksel, transparant wit, blauw - 0.5 l - IKEA
Ik heb echt allerlei verschillende bakjes. In het begin in een ijsblokjes houder en later in andere kleine bakjes. Bij mn oudste en middelste gebruikte ik ook wel eens olvarit potjes die ik dan weer bewaarde en opnieuw vulde. Diepvrieszakjes werken ook prima.
Kleine vierkantje bakjes bij Xenos. Past precies genoeg in voor de eerste hapjes en maaltijden (geloof 0,15 liter per bakje). Ze hebben ze ook nog in een iets groter formaat. Volgens mij kosten ze iets van 1,50 of 2 euro per vier.
In het begin ijsklontvormpjes en daarna van de hema 4-pak-voedingspotjes-en-deksel 4 voor 2.95 Zijn echt super fijn wanneer de maaltijden te groot werden gebruikte ik 2 potjes 1 voor groente en de ander voor aardappel.
Bij de AH hebben ze kleine bakjes met gekleurde dekseltjes. Gaan per setje van 4. Laag model (0,25L) en iets hoger model (0,45L). Absoluut niet duur en gaan hier nu al een tijdje mee. Zijn van Curver.
Haha, lekker veel verschillende antwoorden. Ik had HEMA vierkante gekleurde bakjes van 200 ml, die helemaal vol was 1 hapje en grotere doosjes nemen onnodig zoveel ruimte in de vriezer. Bij de Action had ik hartvormige bakjes die waren kleiner (alleen voor eerste hapjes)