Hallo, Ik heb een vraagje... Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger. Ga ik dan nu week 8 in of moet ik gewoon blijven kijken bij de ontwikkeling van mijn baby bij week 7? Wie kan mij helpen? Snap d'r niks meer van : Liefs,
Je hebt 7 weken achter de rug en bent nu in de 8e week. Je kijkt dus bij de ontwikkeling van je kindje in week 8. Maar het maakt niet zo heel veel uit hoor... Trouwens gefeliciteerd!
Klopt dit wel? Als je vandaag 7 weken bent, ben je morgen toch 7 weken en 1 dag zwanger, en moet je dus nog 6 dagen voor je de 8e week ingaat? Of denk ik nu zo dom?
@ Danielle1982; zo zie ik het ook..Dus dan ben je niet de enige die zo dom denkt.... Maar als ik op verschillende site leest enzo, dan merk ik wel dat ze dan zeggen dat ik in me 12e week ben beland.... Liefs Jeanney
Als je nu 7 weken bent dan ga je nu naar 7 weken + zoveel dagen, ik kijk dan bij week 7 wat er gebeurd
nee kijk. als jij 1 week zwanger bent heb je dus al een week achter de rug, en ga je week 2 in.Als je zoals jij rekent zou je met 1 week dus niet zwanger zijn de 40e week begint toch ook niet op je uitgerekende datum . Op jou uitgerekende datum ben je 40 weken en ga je de 41e week in. \dus lees je de ontwikkeling van week 41 en niet van week 40.
Het is net als met je verjaardag. Ik ben 35 maar zit in mijn 36e levensjaar. Als je wordt geboren ben je ook niet gelijk 1, maar 0 jaar. Je doet er een jaar over voordat je 1 wordt. Zo is het ook met die zwangerschapsweken. Je bent dus nu met je 8e week bezig.
Ik ben a.s. donderdag 8 weken zwanger, dit betekent dus dat ik in de week vanaf a.s. donderdag 8 weken zwanger ben, simply !
oke ik snap em ook ik ben vandaag precies 12 weken maar ga de 13e in.... zeg ik dan va morgen dat ik 12 of 13 weken zwanger ben
Ik heb net op en site gelezen dat wanneer je 7 week zwanger bent je dan bij de ontwikkeling van je kindje bij week 8 moet kijken enz. Ik ben eruit hahaha
Hey tweeling ik ben vandaag precies 7 week en ik zeg dus maar gewoon dat ik 7 week zwanger ben volgens mij komt het dan goed
Ja lekker is dat he! Ik vind het ook niet erg hoor de eerste 12 week kan me niet snel genoeg voorbij zijn haha. En op deze manier lijkt het toch of het wat sneller gaat allemaal