Ik slaap zoooooooooo vreselijk slecht sinds die klossen onder mn bed staan. Ik ben niet zo groot 1.58 en heb hoogtevrees. Iedere avond als ik ga slapen ben ik bang dat ik uit bed ga vallen of misstap als ik uit bed kom, waardoor ik op mn buik terrecht komt. Ik kom nl niet met mn voeten bij de grond als ik op bed zit. Waarschijnlijk heeft niemand een oplossing hiervoor, maar ik wil gewoon even klagen. Ik zat er zelfs al aan te denken om ze er gewoon onderuit te halen als ik zo slecht blijf slapen. Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen.
meid haal ze er onderuit ik het ze er helemaal niet onder gehad heb ze zelfs niet op gehaald. ik moest ook naar het ziekenhuis.wel legde ik als de vk kwam even een extra matras er weer op. de kraamhulp vond het ook geen probleem. als jij slecht slaap gooi aub die dingen onder het bed uit
Gooi ze er onderuit zou ik zeggen. Ik heb ook nooit klossen onder het bed gehad. Ik ben in het ziekenhuis bevallen, maar de kraamzorg vond het geen probleem dat het bed niet verhoogd was. Ik hoefde er ook geen extra matras bovenop te leggen. Ik zou het na je bevalling gewoon aan de kraamverzorgster voorleggen wat zij wil. Als zij het toch verhoogd wil hebben kan je er altijd in de uren dat zij in huis is nog een matras bovenop leggen.
Ik zeg ook gooi ze eronder uit. Ik had ze wel bij mijn vorige bevalling, maar was ook telkens een drama om in bed te komen. Helemaal toen ik een ks had gehad. De kraamverzorgster gaf mijn man direct de opdracht om ze weg te halen. Dit keer gaan ze er niet eens onder. Ik beval sowieso in het ziekenhuis. Leg wel een extra matras bij het bed en mijn man verschoont het bed wel.
Ik zeg ook: Gewoon er onderuit halen! Ik heb ze ook niet & ga ook in het ziekenhuis bevallen.. Het enige is dan dat je kraamverzorgster het bed niet zal verschonen, omdat het bed volgens de arbeidsnormen voor kraamverzorgsters 70 cm hoog moet staan (dit is wat mijn kraamverzorgster vorige week vertelde).. Ook voor thuisbevallingen meot je bed minimaal 70 cm hoog staan.. Dus eigenlijk onnodig als je togg in het ziekenhuis gaat bevallen.. Vast wel iemand in je omgeving of je liefje die dat dan wel even wil doen tot je het zelf kan.. Kheb z er ook niet onder & ben ook niet van plan om ze aan te schaffen, me moeder of vriend lief willen dan wel het bed verschonen als het nodig is..
Ik heb ze ook niet onder het bed staan. Ben nu 38 weken en 5 dagen ver. Klossen passen ook niet. Bed hoeft 60 cm hoog te zijn van de kraamzorg en ik ga in het ziekenhuis bevallen. Heb nu het logeermatras onder mijn eigen matras liggen. Mocht dat straks niet voldoende zijn, dan horen we het wel van de kraamhulp en kan altijd het logeerbed op zolder nog op klossen. Dus ik zou zeggen, gooi een matras onder je einge matras.
Whahaha bij mij zijn ze pas onder ons bed gezet toen ik 5 cm ontsluiting had en in een stoel zat te puffen. Ik vond die klossen namelijk ook heel stom!
Hier al idem dito, met de eerste stonden ze al met 38 weken onder ons bed, liep ik ook nog es 15 dagen over en moest ik naar het ziekenhuis! Balen dus. Met de tweede hebben we ze er pas een uur voor de geboorte onder gezet, en met de derde helemaal niet, ik moest toch naar het ziekenhuis. Als je toch naar het ziekenhuis gaat voor de bevalling is het enige: dat de kraamhulp je bed niet mag verschonen als er geen klossen onder zitten.
Hier ook nooit klossen gebruikt en ga het nu ook weer niet doen. Ben thuis bevallen en had toen gewoon een extra matras erop liggen. zodra de vk en kraamhulp weg waren ging er dat af.
meid als je er slecht van slaapt gooi ze uit het raam zou ik zeggen ik kon niet wachten dat ik ze onder het bed had en moest zelfs huilen toen ze terug moesten ik sliep heerlijk ons bed is dan ook heel erg laag
ik heb ze ook niet, en haal ze ook niet, moet ook in ziekenhuis bevallen. Heb het bij kraamzorg doorgegeven, was geen probleem ze verschonen alleen het bed niet.
hey ho wacht eens ff als de kraamverzorgster komt voor controle hoeft je bed dus niet persee hoog te zijn dan? dacht dat het ook voor de controles hoog moest zijn? als het enkel voor bed opmaken is dan pff nou dan hoef ik ze dus niet ( zou trouwens toch voor kratjes moeten gaan want met klossen red ik ut niet) bed verschonen hoeft ze niet te doen hoor genoeg mensen die dat kunnen doen als het nodig is. ( en besides ik hoef niet elke dag een schoon bed hoor..........zijn er mensen die elke dag een schoon bed hebben?)
Wij hebben een boxspring en ben zelf ook niet erg groot (1.65m). De kraamverzorgster zei tegen mij dat het in dit geval niet nodig was, bed was hoog genoeg gelukkig. Als jij er niet lekker bij slaapt...lekker weg doen die dingen
Mijn moeder zei ook meteen: Haal die dingen er onderuit! En de vk zei net precies hetzelfde. Dus ik ga ze er straks lekker onderuit halen. En de kraamhulp hoeft mijn bed niet te verschonen. Dat doet mn vriend wel of anders iemand anders. Ik hoef ook niet iedere dag of om de paar dagen een schoon bed hoor! Bedankt iedereen!
Ik verrek van de pijn door de symfysiolyse en ik heb gebeld of ik al klossen kon halen, want ik heb een laag bed en het doet zo'n zeer als ik erin ga, maar ik mag ze pas halen met 37 weken!
Hahaha, heel herkenbaar. Wij hebben gisteravond de klossen onder het bed gezet, maar het bed was zo idioot hoog dat we ons slap gelachen hebben en de klossen er meteen weer onder uit gehaald hebben. Alsof je op een onderzoekstafel ligt, daar kan je toch niet op slapen (nou is ons bed zelf al niet heel laag, dat scheelt misschien). Ik heb ook hoogtevrees en zag al aankomen dat ik daarvan niet kon slapen. Dat is het me niet waard. Als de kraamzorg moeilijk doet zetten we ze tegen die tijd er wel weer onder. Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, dus daarvoor hoeven ze er niet onder.
Ik heb ook hoogtevrees, maar had niet gedacht dat ik daar last van zou krijgen door een te hoog bed! Ik moest ook lachen toen die dingen eronder stonden. De slaapkamer ziet er niet meer uit alsof daar "all the magic happens".
Ben ook maar 1.62 en hebben een boxspring, dus al vrij hoog.. vind het nu al gek dat als ik op bed zit niet met mijn voeten bij de grond kan... fijn dat je kraamverzorgster zei dat het niet nodig was.. mijn vriend zal toch het bed verschonen,hij is daar nogal een pietje precies in... ik mag het nu al niet doen, hij vind het fijn om voor een lekker bed te zorgen.. lijkt me duidelijk dus..laat die klossen lekker voor wat ze zijn straks..
Ik ben ook 1,62 en het bed stond op 80cm met de klossen. Dit moest ook van de kraamzorg en ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik heb een klein opstapje gekocht (zoals peuters ook bij de wastafel gebruiken) en die naast het bed gezet. Ik kon namelijk niet goed meer zelf in bed komen, en zo was het probleem opgelost. En voor het uit bed stappen: ik moest toch eerst recht gaan zitten op de bedrand en dan pas eruit stappen, dus dat ging heel goed met het opstapje. (ps: wij hebben een groot bed met 10 poten, dus het op klossen zetten was niet iets dat snel kon gebeuren als de weeen al begonnen waren. We hebben daar ook hulp bij gehad van vrienden)
die klossen waren inderdaad echt onhandig! ik heb er een krukje bij moeten kopen omdat ik niet in bed kwam anders... voor de volgende (hopelijk snel) is het gelukkig niet meer nodig, hebben namelijk een nieuw bed en volgens mij is die al iets van 60-70 cm hoog, dus no way jose dat er bij mij nog klossen onder komen en daarnaast beval ik toch weerr in het ziekenhuis dat was helemaal perfect vorig jaar!