hoi, zijn er nog zwangere onder jullie die op 6 weken al een buikje hadden??? is het misschien omdat ik van gestalte klein en mager ben?? laat me wat weten!! xxx
Hoi Kiki en Lili, Het kan van je darmen zijn. Die zetten vaak op in het begin van de zwangerschap. Want je baby is nu nog zoooo klein dat je daar geen buikje van kan hebben. Succes met je zwangerschap! Gr Otje
dankje voor de reactie's, en ja eigenlijk is het net of ik al een beetje een groot babytje in men buik heb xx kiki
psies.. lekker van genieten dus! Er komt echt wel een moment dat je die buik echt zat bent, maar dat duurt nog heeeeeeel lang! Nou ja, voor je het weet is het eigenlijk zover!
ik had ook al snel een goeie buik op, hoor, en ik ben niet van de magerste. Nu is hij nog meer gegroeid maar nu zie je duidelijker dat het van zwangerschap komt omdat ons kleintje ook goed groeid en daardoor mijn darmen nog meer naar voor komen!! Ik vind het gewoon super! Ik voel me zwanger en zie er ook zo uit!!
Mijn buik groeide ook vrij snel hoor, kijk maar in mn album Het zullen vast mn darmen zijn, maar dat maakt me niet uit, het komt omdat ik zwanger ben en ik geniet dus echt van mn buik!!!
Bij mij ziet iemand anders niets Ikzelf zie wel dat ik een buikje begin te krijgen en mijn man merkt het nu ook. Op 5 weken zag je meer dan nu en woog ik 5 kilo meer dan nu(mochten toch wat kilo's bij) Nu weeg ik 2 kilo minder dan voor ik zwanger was en ja,mijn buik is ook weg
Hoooooi! Ik kreeg ook al vrij snel een buik! Maarja, daar werkten 2 dingen aan mee: de gigantische vetlaag van mezelf en de darmen die zich behoorlijk naar voren drukten Maar ik vind het heeeeeeeeeeeeerlijk en geniet volop van mijn buik(je)
Nou ik moet zeggen dat ik mijn broeken niet meer dicht krijg, en ik toevallig gisteren enn positie broek besteld heb omdat ik geen zin heb om nu nog gewone broeken aan te schaffen. (maar nu moeten we donderdag wel voor echo om te kijken of ik niet verder ben) Wat we toch ook wel beetje hopen. HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIHIHI
ik kreeg na 10 weken ook mijn eerste knoopje met moeite dicht maar volgens mij is dat bij mij mijn vetlaagje wat door al dat lekkere eten wat meer is geworden........ bij mij eerste twee zwangerschappen zag je het pas vrij laat beiden rond de twintig weken.....
ow dan ben ik toch niet de enige wel leuk he zo beetje buikje, zijn er onder jullie die kwaaltjes hebben en welke?? ik heb nl; enkel heel pijnlijke borsten!! aw xxx kiki
Pijnlijke borsten (vnl. sávonds en s'nachts), moe, vergeetachtig (vanmorgen voor het eerst kon ik niet op mn pincode komen), rare dingen zeggen (gezegdes door elkaar, verkeerde woorden, rare zinsopbouw etc...) en sinds de 6e week 24 uur per dag misselijk vandaag voor het eerst boven de wc gehangen
ja die rare dingen heb ik ook, ik ben ook totaal niet zeker meer vanmezelf of attent, normaal ben ik heel oplettend, dus mijn misselijkheid kan dan toch nog toeslagen hoplijk niet dan word het wel mooi!!! hihi groetjes kiki
met vlagen buikpijn, rugpijn, en veel sneller moe... voel me ook anders, sneller emotioneel en snel opgejaagd om de kleinste dingetjes... EN... bij mij is mijn buik echt al dikker hoor... idd darmen, maar ben er nu al trots op !! xxx