6 weken zwanger e, al een buikje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kiki en lili, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki en lili

3 sep 2006
    32
    0
    0
    hoi,
    zijn er nog zwangere onder jullie die op 6 weken al een buikje hadden??? is het misschien omdat ik van gestalte klein en mager ben??
    laat me wat weten!! :)
    xxx

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Kiki en Lili,

Het kan van je darmen zijn. Die zetten vaak op in het begin van de zwangerschap. Want je baby is nu nog zoooo klein dat je daar geen buikje van kan hebben.

Succes met je zwangerschap!

Gr Otje

3. Niet meer actief

yep het zijn je darmen.. but who cares.. zo is het toch meteen al een beetje echt echt echt!

4. kiki en lili

3 sep 2006
    32
    0
    0
    dankje voor de reactie's, en ja eigenlijk is het net of ik al een beetje een groot babytje in men buik heb ;)
    xx kiki

5. Niet meer actief

psies.. lekker van genieten dus! Er komt echt wel een moment dat je die buik echt zat bent, maar dat duurt nog heeeeeeel lang! Nou ja, voor je het weet is het eigenlijk zover!

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

kiki en lili heb je een foto ??

Die van mij staan in mijn album.

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik had ook al snel een goeie buik op, hoor, en ik ben niet van de magerste. Nu is hij nog meer gegroeid maar nu zie je duidelijker dat het van zwangerschap komt omdat ons kleintje ook goed groeid en daardoor mijn darmen nog meer naar voor komen!! Ik vind het gewoon super! Ik voel me zwanger en zie er ook zo uit!!

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mijn buik groeide ook vrij snel hoor, kijk maar in mn album :D Het zullen vast mn darmen zijn, maar dat maakt me niet uit, het komt omdat ik zwanger ben en ik geniet dus echt van mn buik!!!

9. ik had op 6 maanden pas een buikje gekregen
    be mij zag ge da nie echt dat ik zwanger was :)

10. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb ook al heel snel een buikje gekregen, idd mijn darmen ;) maar ik ben er echt super trots op :D:D

11. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik heb ook al heel snel een buik lekker van genieten joh

12. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook al een buikje, vooral 's avonds word ie erg dik....

13. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Bij mij ziet iemand anders niets :(
    Ikzelf zie wel dat ik een buikje begin te krijgen en mijn man merkt het nu ook.

Op 5 weken zag je meer dan nu en woog ik 5 kilo meer dan nu(mochten toch wat kilo's bij)

Nu weeg ik 2 kilo minder dan voor ik zwanger was :confused: en ja,mijn buik is ook weg

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoooooi!

Ik kreeg ook al vrij snel een buik!
    Maarja, daar werkten 2 dingen aan mee: de gigantische vetlaag van mezelf :) en de darmen die zich behoorlijk naar voren drukten :confused:
    Maar ik vind het heeeeeeeeeeeeerlijk en geniet volop van mijn buik(je) :D

15. rebtam

rebtam Actief lid

27 jun 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou ik moet zeggen dat ik mijn broeken niet meer dicht krijg, en ik toevallig gisteren enn positie broek besteld heb omdat ik geen zin heb om nu nog gewone broeken aan te schaffen.

(maar nu moeten we donderdag wel voor echo om te kijken of ik niet verder ben)
    Wat we toch ook wel beetje hopen.
    HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHHIHIHI

16. Niet meer actief

:) :)

ik kreeg na 10 weken ook mijn eerste knoopje met moeite dicht maar volgens mij is dat bij mij mijn vetlaagje wat door al dat lekkere eten wat meer is geworden........ :confused:

bij mij eerste twee zwangerschappen zag je het pas vrij laat beiden rond de twintig weken..... :confused:

17. kiki en lili

3 sep 2006
    32
    0
    0
    ow dan ben ik toch niet de enige ;) wel leuk he zo beetje buikje, zijn er onder jullie die kwaaltjes hebben en welke?? ik heb nl; enkel heel pijnlijke borsten!! aw
    xxx
    kiki

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pijnlijke borsten (vnl. sávonds en s'nachts), moe, vergeetachtig (vanmorgen voor het eerst kon ik niet op mn pincode komen), rare dingen zeggen (gezegdes door elkaar, verkeerde woorden, rare zinsopbouw etc...) en sinds de 6e week 24 uur per dag misselijk vandaag voor het eerst boven de wc gehangen :(

19. kiki en lili

3 sep 2006
    32
    0
    0
    ja die rare dingen heb ik ook, ik ben ook totaal niet zeker meer vanmezelf of attent, normaal ben ik heel oplettend, dus mijn misselijkheid kan dan toch nog toeslagen :( hoplijk niet dan word het wel mooi!!! hihi

groetjes
    kiki

20. Female

Female Niet meer actief

met vlagen buikpijn, rugpijn, en veel sneller moe... voel me ook anders, sneller emotioneel en snel opgejaagd om de kleinste dingetjes...

EN... bij mij is mijn buik echt al dikker hoor... idd darmen, maar ben er nu al trots op !!

xxx

Deel Deze Pagina