Ik word er knettergek van. Werk al parttime. Maar maandag een hele dag gewerkt te hebben, kan ik dinsdag toch echt niet meer! Ben vanmiddag toch lekker naar huis gegaan en heb wel 2 uren liggen slapen. Toen moest ik mijn dochter nog halen van de creche. Ja ja 25 minuten fietsen. Halverwege ben ik gestopt, op de stoep gaan zitten huilen. Ik kon gewoon niet meer! Gelukkig kon ik op de terugweg mijn fiets achterlaten en hebben ze me even thuisgebracht. Zo extreem moe heb ik met mijn eerste en tweede zwangerschap helemaal niet meegemaakt. Vorige week heb ik bloed laten prikken voor de vk praktijk. Ook hb is gemeten. Kan de uitslag al na een week bekend zijn? De hb gehalte zal wel veel te laag zijn.
Bah wat rot voor je, ik heb er zelf ook heel erg veel last van. Ik heb gisteren op advies van vriendinnen een fles floradix gehaald bij de drogist, dat zou volgens hen moeten helpen tegen de vermoeidheid. Weet nog niet of het helpt, maar valt altijd te proberen. Misschien wat voor jou?
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Hier ook heel erg moe. Ben dan ook blij als mijn man weer thuis is 's avonds. Hij kan dan een stukje zorg overnemen van ons zoontje. Die zit nu net in een moeilijke periode, is net twee jaar geworden. Af en toe kan ik ook wel jaken hoor, dus je bent zeker niet de enige.
Bij HB kun je toch gelijk de uitslag krijgen? Tenminste dat was bij mij wel.. Ik heb ook veel last van het moe zijn maar zo erg als jij heb ik het toch niet. Misschien is je HB idd wel te laag. Gelukkig is daar iets aan te doen.. In ieder geval veel sterkte. Lijkt me niet makkelijk als je al een kind hebt en je ook moet werken..