Zwanger en geesten

Discussion in 'Zwangerschap' started by deja, Dec 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deja

deja Nieuw lid

Jul 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Ik weet dat dit voor sommige van jullie en gek onderwerp is, dus als je er niet in geloofd, alsjeblieft geen negatief commentaar, want daar heeft niemand iets aan.
    Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die veel aanwezigheid om hun heen voelen tijdens de zwangerschap. Voor de zwangerschap was ik hier ook wel gevoelig voor, maar zette ik altijd de knop om omdat ik het niet wilde zien. Nu lijkt die knop niet te werken en zie ik veel om me heen en vannacht ben ik behoorlijk geschrokken.

Nadat mijn vriend was vertrokken naar zijn werk voelde ik hoe er een hand op mijn arm gelegd werd terwijl ik bed lag. Na een paar seconde realiseerde ik me dat het mijn vriend niet kon zijn en voelde ik dat er over mij heen 'gestapt' werd en vervolgens een energie mijn lichaam in wilde wat in mijn lichaam een ongelooflijk hard piepend geluid in mijn oren met enorme hoofdpijn veroorzaakte. Ik verstijfde er helemaal van. De baby begon ook wild te schoppen. (Ik ben 28 weken zwanger). Omdat ik me zo verzette voelde ik de aanwezigheid vertrekken en sindsdien ben ik een beetje uit mijn doen.

Ik ben bang (omdat ik van mezelf weet dat ik hier sterk genoeg voor ben en ze mij weinig kunnen doen) dat de 'geest' het op de baby gemunt had en was een paar uurtjes heel erg bezorgd.
    Heeft nog iemand vreemde ervaringen gehad tijdens de zwangerschap?

Gr. D

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    nee niet zo iets nee

ik ben wel laatst naar een man geweest die tsja het heeft niet echt n naam maar een soort hand oplegging doet
    ik had altijd rugpijn en ging daarvoor ook heen (na al 7 jaar zoekende bij fysio's podologen etc etc etc etc)

het heeft geholpen, rugpijn zo goed als weg (hooguit nog wat van de zwangerschap nu)

ook hebben we het wat over mn vader gehad (2 jaar geleden overleden) ik heb t er nog best moeilijk mee en helemaal nu, want tsja t kindje gaat opa nooit zien en opa t kindje niet..

hij vertelde ook dat als ik wilde ik mijn pa wel zou kunnen voelen, maar dat gebeurd alleen als je het wilt...

tsja.... wat bij jou het geval is weet ik niet...

3. deja

deja Nieuw lid

Jul 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Zonnebloem,

Bedankt voor je reactie. Wat vervelend zeg, van je vader. Ik herken helemaal wat je voelt. Mijn beide ouders zijn ook 2 jaar geleden overleden. (Mijn moeder in jan.2009 en mijn vader 4 maanden daarvoor) En heb een beetje hetzelfde gevoel. Mijn kindje heeft helemaal geen opa en oma van mijn kant (van mijn vriend zijn kant gelukkig wel) en andersom zullen ze hun kleinkind nooit leren kennen. Is een heel raar gevoel en jammer dat ze zo veel moeten missen.

Over mijn ervaring van vannacht. Ik had niet het idee dat het een bekende was. Ik denk dat mijn lichaam dan niet zo'n sterke afweer reactie had gegeven als het 'goed of bekend volk' was geweest. Maar wie weet weet nog iemand iets?

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    nou die man waar ik heen ging had het wel over je aura en als je zwanger bent is die super super sterk...
    je bent dus gevoeliger voor dingen om je heen (logisch, dus ook logisch dat je nu dingen voelt)

maar dan is t ook logisch dat je dingen misschien heftiger ervaart??
    maar of zo een sterke aura (mits je niet emotioneel een wrak bent want dan is je aura ook een wrak, dat was dus mijn probleem deels die nu weer gefixt is, wel zo fijn voor t kindje dat mama zich ook goed voelt:D ) dan ook negatieve dingen kan weerhouden..? weet niet eigenlijk

ja wat jij voelt enzo dat heb ik niet... dus weet niet hoe ik t me moet indenken...

5. deja

deja Nieuw lid

Jul 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, ik ben bepaald geen emotioneel wrak, hihi. Maar dat ik nu dingen meer ervaar, dat zeker. Ik ben normaal gesproken heel sterk in het afhouden van (negatieve) spirits, daarom ben ik hier ook van geschrokken. Ik merk dat sinds ik zwanger ben er meer (in dit geval wel goede) spirits om me heen zijn en dat vind ik geen probleem. Die van vannacht die kwam alleen veel te dichtbij en ik was bang dat hij iets van de baby wou..:(

6. milapalou

milapalou Actief lid

Jul 25, 2011
    254
    0
    16
    fulltime thuismoeder ;-)
    Zuid Holland
    Hey.. wat een verhaal joh.. heb hier zelf geen ervaring mee, heb wel door dat ik sinds ik zwanger ben wel gevoeliger ben voor bepaalde sferen die er in een huis kunnen hangen. Dus geloof zeker wel dat je hier ontvankelijker voor bent als je zwanger bent. Misschien is het een idee om naar een spiritueel forum te zoeken en het er daar over te hebben? misschien kunnen zij jou dan vertellen hoe je hier tegen kunt wapenen.. lijkt me wel zo fijn.. voel je je misschien weer wat veiliger..
    gestresst of bang zijn zal niet heel erg goed zijn voor je kindje.
    Succes!!!

7. deja

deja Nieuw lid

Jul 20, 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Milapalou, dat ga ik ff doen. Wie weet zijn daar meer vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt. Thnx!

8. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    kom je ons nog wel even vertellen als je iets meer weet enzo ???

9. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik werd er niet direct blij van maar ik ben wel na mijn bevalling veel bezocht in mijn dromen maar ik herkende de mensen wel allemaal. Degene die ik niet herkende heb ik om een naam gevraagd en snel opgeschreven bij wakker worden ( heb altijd een boekje naast mijn bed. Sinds 12 jaar af en toe voorspellende dromen en hulpdromen in symbolen en als ik ze niet opschrijf vergeet ik ze) De naam kwam mij niet bekend voor en bij navraag bij mijn zus die de naam ook niet herkende had ik mij er bij neergelegd, ik heb ook wel vaker 'gewone' dromen. Maar toen ik het na maanden vertelde aan mijn moeder herkende zij wel de naam. Het was mijn moeders opa. daarnaast ben ik gevoeliger geworden voor het zien van aura's en ben er per ongeluk achter gekomen dat ik kan tekenen in verleden/ heden / toekomst in symbolen.( doe ik overigens niets mee behalve voor mijzelf)
    Allemaal na mijn bevalling versterkt. Van die dromen word ik overigens niet altijd blij hoor. Maak maar eens het onderscheid tussen een nachtmerrie en een voorspellende droom. Is best een issue geweest.
    Ik zou als ik jou was hulp vragen aan een spiritueel werker en vragen waar het vandaan komt. Hoort het bij jou, bij je huis, of moet het gewoon wegwezen? Het kan ook gewoon een angst zijn die iets creeert. een spiritueel werker kan je er ook bij helpen. Ken wel een goed adres in voorschoten. Is een vriendin van mij ( dame in de 50) met eigen praktijk.

10. misa

misa Niet meer actief

Oei wat schrikken..! Ik heb er geen ervaring mee, maar sta wel altijd open voor dit soort ervaringen om te horen.

Misschien kun je contact zoeken met iemand die er meer van weet en je op die manier misschien tips kan geven.

Share This Page