vandaag voor het eerst de floradix genomen voor het avondeten ben benieuwd ben nu alsnog moe maarja.. gedweild, keuken gepoetst.. opgeruimd daar werd ik niet-zwanger over het algemeen ook wel moe van na een hele dag werken en opgelet dat ik wat extra ijzer ook in het eten had macaroni met tomatensaus met paprika.. handje studentenhaver tomaatje en een glaasje vruchtensap erbij om de ijzeropname te bevorderen ben benieuwd hoe lang ik dat vol hou tho enkel ijzerrijke voeding eten hou je niet echt vol volgens mij. maar dagelijks een beetje studentenhaver is te doen tomaatjes en vruchtensap bij je avondeten ook. (enige is dat ik studentenhaver eigenlijk heel niet lekker vind.. maar voor goed doel he )
hier nog een die zo moe is, ben soms zo moe dat ik de hele dag kan liggen slapen. Ook op mijn werk is het wat zwaarder nu ik zo moe ben. Een enkele dag, dan ben ik erg fit en kan ik de hele wereld aan maar dan die dag erna.......... daar wil ik dan niet aan denken...........GAAPPPPPP
Inderdaad, je moet wel rustiger aan doen hoor Misschien je werk meer over de dag verdelen en tussendoor rustnemen een tipje? Sterkte hoor
hier ook vreeeeeeselijk moe! mijn arme hub draait over uren in het huishouden, zelfs nu ik een weekje vakantie heb. ik kijk echt uit naar mijn verlof! en verder gewoon veel rusten en naar mijn lijf luisteren
yep me.. ben van mezelf altijd al moe.. dus dacht wel dat ik de vermoeidheid de baas kon, maar niet dus.. langzaamaan wordt het nu beter bij mij.. kom maar op met die energie!
Ik ben ook zo vreselijk moe... Slapen in de middag doe ik liever niet. Geheid dat ik dan s'nachts wakker lig. En dan voel ik me de volgende dag nog ellendiger! Ik heb nl normaal nogal wat slaapproblemen en daar worstel ik al genoeg mee. Koud, rillerig en nog meer moe en chagerijnig. Aan de andere kant wil mijn hoofd wel, maar de rest blijkbaar niet. Om moedeloos van te worden........ gr, Evalyn
ik ben ook nog zo moe niet vooruit te branden mijn ijzergehalte is goed maar ik kom niet aan maar wel groeit de kleine in mijn buik goed dat is het belangrijkste ik moet veel rusten maar hoe doe je dat met 3 kinderen en net nu het vakantie is nu weer een kwaaltje erbij gisteren avond kreeg ik wel hele dikke voeten ik dacht is morgen wel weg maar nee hoor is er nog groetjes cathy