Mijn dochter maakte vanmiddag een flinke val van haar fietsje en kwam op haar gezicht terecht. Dikke neus en lip en nu zit ook haar voortand een heel klein beetje los. Helaas geen melktand meer. Morgen ga ik de tandarts even bellen , maar zou hij weer vast groeien?
denk dat de kans groter is dat de tandarts hem vast zet.. geen idee of dat daarna weer zelfstandig vast blijft zitten je zou denken van wel.. want met een beugel hou je ook niet de rest van je leven een loszittend gebit over denk dat het afhankelijk is van hoe beschadigt de tand en de wortel zijn.
Als er echt iets beschadigd is dan kan de tand wel eens grijs worden. Maar ik neem aan dat je tandarts daar alles over kan vertellen. Heb je inmiddels al gebeld?
Tandarts heeft een foto gemaakt , die zag er goed uit , maar hij wil het wel goed in de gaten houden.
Oh, gelukkig! Mijn dochtertje is vorig jaar heel hard gevallen en haar voortand zat helemaal los. Hij heeft nog weken of zelfs maanden wat gewiebeld, maar hij is toch weer vast gegroeid. Dat was dan een melktand, maar het dus goed mogelijk dat hij zelf weer vast gaat zitten.
hopelijk blijft ie goed zitten!! mooi dat de foto's er goed uitzagen hier is onze jongste door val 2 voortanden kwijt "gelukkig"melktandjes ze hebben er helaas niet eens een jaar ingezeten