ik ben nu bijna 14 weken maar heb eigenlijk al vanaf het begin van de zwangerschap geen zin in sex zijn er meer meiden die hier last van hebben of van hebben gehad?
herkenbaar had ik ook en na de 20 weken partner ook steeds minder eerst eng toen onhandig Ach we halen het nu weer in hihi Tip doen waar jullie je prettig bij voelen dat is het belangrijkste liefs paula
Ik heb de hele zwangerschap wel zin gehad, maar periodes gehad dat het gewoon niet prettig is. En nu begint die buik toch ook wel roet in het eten te gooien. Het is allemaal niet zo spontaan meer.
Mijn man durft niet echt, en ik voel me te beroerd om te vrijen. Dus hier ook een bijzonder laag pitje. Ze zeggen dat je na je eerste termijn (bij jou, ts, ongeveer nu dus) het wel beter wordt... We zullen zien, en anders doen we het gewoon minder vaak... We hebben het het afgelopen jaar vaak genoeg gedaan
Ik heb ook totaal geen zin... Vind het ook maar een eng idee om geslachts gemeenschap te hebben nu tijdens de zwangerschap.. Bij ons al vanaf begin af aan geen gemeenschap.. Mijn partner blij dat ik ook handen heb
Ik heb mijn hele zwangerschap geen sex gehad. Geen behoefte aan van mijn kant.... Dus het valt nog mee hoor, als je de eerste 14 weken geen sex hebt. Wie weet verandert het nog, je hebt immers net de eerste drie maanden achter de rug. Het volgende trimester is misschien heel anders!
Ik had tot aan de 28 weken ook niet zoveel zin. Maar heel af en toe. Ik vond het ook wel eng en was bang dat het kindje te vroeg geboren zou worden. Pas vanaf week 28 durfde ik weer, want ik dacht dan is het in ieder geval levensvatbaar mocht het geboren worden. Uiteindelijk kreeg ik met 30 weken voortijdige weeen en ben ik opgenomen in het ziekenhuis met weeenremmers. Dat gebeurde overigens niet na het hebben van sex hoor! Nu mag ik geen sex meer hebben omdat ik dus niet opnieuw weeen mag krijgen en ik kan aan niks anders denken dan sex Ik zou mijn man het liefst bespringen en hij mij ook hahaha, maar ja we willen geen prematuur kindje natuurlijk! Dus nog 3,5 weken volhouden en dan ben ik 37 weken, dan mogen we eindelijk weer!! Nooit gedacht dat ik tijdens een zwangerschap nog eens moeite zou hebben met geen sex hebben, maar het kan dus wel!
Hier tot nu toe 2x sex gehad, denk niet dat het e rnu nog van komt. Kan me gewoon slecht laten gaan als we bezig zijn. Was in vorige zwangerschap ook zo. Heb wel zin, maar als we bezig zijn dan stopt het gewoon halverwege. Manlief is ook bang om me pijn te doen e.d. Na de vroige zwangerschap pas na 4,5 mnd weer sex gehad en na 6 mnd zatenw e weer volledig op oude niveau. beide geen moeite mee gehad, waren gewoon te moe e.d. willen dit keer wel eerder er even tussen uit gewoon met kids. Merken dat we dan toch meer in de mood zijn dan thuis.
Hier verbeterde het na ongeveer 10 weken, ik had eerst absoluut geen behoefte eraan. Eerst vonden we het ook allebei eng maar dat gaat nu wel goed. Zoals je leest kan het verschillen per persoon!
Ik ben nu 29 weken zwanger.. Eerste trimester ook weinig behoefte aan gehad maar wel gedaan voor mijn partner.. Tweede trimester ging even naar het andere uiterste toe.. Wilde alleen nog maar bij wijze van.. Maar sinds een aantal weken zit m'n buik in de weg, het doet zeer en mijn hoofd staat helemaal niet meer naar seks.. Toch houd het me bezig omdat hij het echt mist.. Voel me een beetje een zeur naar hem toe haha..
Dit heb ik in de voorafgaande zwangerschappen helemaal niet gehad maar zou mijn man echt wel kunnen "opvreten" op dit moment Doordat ik bekend ben met vroege opening van de baarmoedermond en voortijdige weeen willen wij geen risico nemen en doen dus (wat mijn lichaam betreft) helemaal niks .... best wel moeilijk als je enorme lust hebt Hebben (nog) geen verbod voor seksueel contact maar nu dus al sinds de positieve test niks meer gedaan ...
Had t in het begin ook... 2e trimester werd t iets beter, nu juist graag alleen houdt t qua posities een beetje op... word n beetje saai zo hahaha
Ik geen zin, mijn lief durft niet goed. Twee keer hebben we 't gedaan in het begin, daarna niet meer. Het is ok want we genieten van de zwangerschap en hebben genoeg affectie voor elkaar op andere manieren. Sex komt na de zw.schap wel weer.