geen zin in seks..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sorien, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu bijna 14 weken maar heb eigenlijk al vanaf het begin van de zwangerschap geen zin in sex :(
    zijn er meer meiden die hier last van hebben of van hebben gehad?

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Nee... bij mij is t net andersom, kan mn partner wel opvreten, haha! ;)

3. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Heb indd geen zin!!! Mijn partner wel pffff maar hij heeft toch echt pech!! Wuhahahahaha

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik ook geen zin!!! Baal ik enorm van!! En m'n man nog meer hihi.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

herkenbaar had ik ook en na de 20 weken partner ook steeds minder eerst eng toen onhandig :D
    Ach we halen het nu weer in hihi:p

Tip doen waar jullie je prettig bij voelen dat is het belangrijkste

liefs paula

6. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen zin partner wel maar heeft pech haha

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de hele zwangerschap wel zin gehad, maar periodes gehad dat het gewoon niet prettig is. En nu begint die buik toch ook wel roet in het eten te gooien. Het is allemaal niet zo spontaan meer.

8. LBlue

LBlue Bekend lid

10 jan 2012
    764
    0
    0
    Mijn man durft niet echt, en ik voel me te beroerd om te vrijen. Dus hier ook een bijzonder laag pitje. Ze zeggen dat je na je eerste termijn (bij jou, ts, ongeveer nu dus) het wel beter wordt... We zullen zien, en anders doen we het gewoon minder vaak... We hebben het het afgelopen jaar vaak genoeg gedaan ;)

9. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Ik heb ook totaal geen zin...
    Vind het ook maar een eng idee om geslachts gemeenschap te hebben nu tijdens de zwangerschap..
    Bij ons al vanaf begin af aan geen gemeenschap..
    Mijn partner blij dat ik ook handen heb :)

10. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik heb mijn hele zwangerschap geen sex gehad. Geen behoefte aan van mijn kant.... ;)

Dus het valt nog mee hoor, als je de eerste 14 weken geen sex hebt.
    Wie weet verandert het nog, je hebt immers net de eerste drie maanden achter de rug. Het volgende trimester is misschien heel anders!

11. louan

louan Niet meer actief

Hier ook, maar vooral eng, blijft een gek idee, daarom kan ik me niet laten gaan....

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    In het begin ik ook niet echt.. Toen weer een opleving gehad :p

13. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had tot aan de 28 weken ook niet zoveel zin. Maar heel af en toe. Ik vond het ook wel eng en was bang dat het kindje te vroeg geboren zou worden. Pas vanaf week 28 durfde ik weer, want ik dacht dan is het in ieder geval levensvatbaar mocht het geboren worden.

Uiteindelijk kreeg ik met 30 weken voortijdige weeen en ben ik opgenomen in het ziekenhuis met weeenremmers. ;) Dat gebeurde overigens niet na het hebben van sex hoor!

Nu mag ik geen sex meer hebben omdat ik dus niet opnieuw weeen mag krijgen en ik kan aan niks anders denken dan sex :( Ik zou mijn man het liefst bespringen en hij mij ook hahaha, maar ja we willen geen prematuur kindje natuurlijk! Dus nog 3,5 weken volhouden en dan ben ik 37 weken, dan mogen we eindelijk weer!! :D Nooit gedacht dat ik tijdens een zwangerschap nog eens moeite zou hebben met geen sex hebben, maar het kan dus wel!

14. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Hier tot nu toe 2x sex gehad, denk niet dat het e rnu nog van komt. Kan me gewoon slecht laten gaan als we bezig zijn. Was in vorige zwangerschap ook zo. Heb wel zin, maar als we bezig zijn dan stopt het gewoon halverwege. Manlief is ook bang om me pijn te doen e.d.

Na de vroige zwangerschap pas na 4,5 mnd weer sex gehad en na 6 mnd zatenw e weer volledig op oude niveau. beide geen moeite mee gehad, waren gewoon te moe e.d. willen dit keer wel eerder er even tussen uit gewoon met kids. Merken dat we dan toch meer in de mood zijn dan thuis.

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier verbeterde het na ongeveer 10 weken, ik had eerst absoluut geen behoefte eraan. Eerst vonden we het ook allebei eng maar dat gaat nu wel goed. Zoals je leest kan het verschillen per persoon!

16. Marin89

Marin89 Lid

1 feb 2012
    14
    0
    0
    Onze puppy "bengel"
    Purmerend
    Ik ben nu 29 weken zwanger.. Eerste trimester ook weinig behoefte aan gehad maar wel gedaan voor mijn partner.. Tweede trimester ging even naar het andere uiterste toe.. Wilde alleen nog maar bij wijze van.. Maar sinds een aantal weken zit m'n buik in de weg, het doet zeer en mijn hoofd staat helemaal niet meer naar seks.. Toch houd het me bezig omdat hij het echt mist.. Voel me een beetje een zeur naar hem toe haha..

17. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Dit heb ik in de voorafgaande zwangerschappen helemaal niet gehad maar zou mijn man echt wel kunnen "opvreten" op dit moment :)

Doordat ik bekend ben met vroege opening van de baarmoedermond en voortijdige weeen willen wij geen risico nemen en doen dus (wat mijn lichaam betreft) helemaal niks .... best wel moeilijk als je enorme lust hebt ;)

Hebben (nog) geen verbod voor seksueel contact maar nu dus al sinds de positieve test niks meer gedaan ...

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Had t in het begin ook... 2e trimester werd t iets beter, nu juist graag alleen houdt t qua posities een beetje op... word n beetje saai zo hahaha

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik geen zin, mijn lief durft niet goed. Twee keer hebben we 't gedaan in het begin, daarna niet meer. Het is ok want we genieten van de zwangerschap en hebben genoeg affectie voor elkaar op andere manieren. Sex komt na de zw.schap wel weer. :)

20. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

In het begin was ik zo moe dat ik total geen zin had, nu wil ik wel elke dag. :p

Deel Deze Pagina