hey meiden mijn dochtertje is 2 en een halve maand oud .6 weken na de bev werd ik al ongi terwijl ik voledige bv voeding gaf (geef nu zo'n 3 weken fv) . ik was zo'n anderhalve week ongi. nu ben ik 9 dagen overtijd en heb al zo'n 2 weken ongi krampen en wit/doorzichtig slijm verlies weet iemand wat dit kan zijn en of t normaal is dat verlies en dat mijn cyclus miss langer kan zijn nu ??????
iemand ??? ik dacht zelf meteen als ik maar niet weer meteen zwanger ben we hebben t overgens wel VEILIG gedaan !!!!!!!!
Hoi Lisa, Dat je het veilig hebt gedaan is belangrijke informatie, en het lijkt mij verder dat je lichaam nog tijd nodig heeft voordat je weer een normale cyclus hebt. Dat je overtijd bent kun je denk ik dus niet meteen zeggen, waarschijnlijk zal een normale cyclus(duur) nog even op zich laten wachten. groetjes, Pumba
je cyclus na de bevalling kan gewoon van slag zijn he! Niet iedereen is meteen weer "normaal" ongesteld enzovoorts.
Lisa ik heb je andere geopend onderwerp gevolgd vanaf dat je 1 dag over tijd was, waarom ga je niet ff na de winkel en haal je een test? dan ben je in 1 x van je onzekerheid af. Als ie posi aangeeft is er iets 'mis' gegaan tijdens het veilig vrijen en als ie nega aangeeft is je lichaam nog niet helemaal de oude van de zwangerschap! Succes
hoi lisa, Ik heb precies hetzelfde wat jij hebt, als je kijkt naar een van mijn vorige berichten vroeg ik me dat ook als af. Ik ben ook weer terug naar de gyn geweest en alles was goed, mijn cyclus klopt nu nog steeds niet, maar heb wel vaak die buikpijn en dat witvloed, ik ben gister na 10dg overtijd weer ongie geworden. succes. XXX Gusam