moe, moe, maar toch niet kunnen slapen HELP

Discussion in 'Eerste symptomen' started by totje, Apr 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb er ook (nog steeds) last van en ik denk dat het ook niet meer over gaat. Ik ben wel minder gaan werken vanaf vandaag en ik hou nu even ruim een weekje rust!

2. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Oh wat spannend is dit, heb al een paar dagen eigenlijk vanaf mijn eisprong last van krampen ter hoogt van mijn liezen en nu lig ik ook al twee nachten wakker en overdag ben ik echt HEEL moe, maar slapen lukt niet. Echt frustrerend!

Dit is trouwens al ronde 12 en heb dit nog niet eerder gehad, durf niet te hopen maar ik krijg nu wel een beetje hoop. Vooral nu ik dit van jullie las want dit stond ook niet veel genoemd bij de symptomen.

3. debbyvb

debbyvb Actief lid

Apr 26, 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    hallo allemaal,
    ben nieuw hier, was beetje aan het snuffelen of het allemaal wel klopt wat ik voel... Mijn eerste zwangerschap, ben rond de vijf weken en totaal niet voorbereid op wat je allemaal voelt en veranderd zeg pffff... Overdag gaat het prima, niet misselijk of iets maar ik doe dus echt 's nachts geen oog dicht.. word er nu na bijna een week een beetje moedeloos van.. iedere nacht aan de thee, en jankbuien haha.. lees hier dat het dus een normaal verschijnsel is... sterkte allemaal :( xx

4. Bloem1972

Bloem1972 Lid

Apr 26, 2007
    29
    0
    0
    Nou Debbyvb, jouw verhaal komt me bekend voor. Weet sinds maandag dat ik zwanger ben en ook voor mij de eerste en weet dus ook niet wat me te wachten staat, wat is normaal en wat niet. Neem aan dat dit ook wel pp verschilt. Sochtends ben ik soms een beetje misselijk, meer wat weeig zeg maar en inderdaad is het de laatste dagen moeilijker om in slaap te komen en wordt snachts ook wakker.
    Zie en voel wel wat er allemaal komt ! Vind het allemaal heel spannend !

5. debbyvb

debbyvb Actief lid

Apr 26, 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    hoi bloem,

spannend he, grappig rond zelfde tijd uitgerekend ;) nou het is echt een gekke gewaarwording vind ik.. overdag voel ik me echt prima, niks aan de hand 's avonds ook nog wel maar die nachten pfffff... word er beetje onrustig van, maar wel handig zo'n forum als dit, krijg je antwoord op vragen die je niet weet.. handig om elkaar er een beetje door te slepen.. heb je het al aan mensen verteld of wachten jullie daar mee? ook zo lastig vind ik, want ik denk aan niks anders en om het dan voor je te houden valt niet mee... liefs debby

6. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Kaat ik werk nog steeds volle uren
    draai gewoon nog steeds 45 uur,,
    ben wel helemaal kapot als ik thuis kom ,,
    merk wel dat ik gas terug moet nemen de laatste dagen,,
    ben sneller uitgeput,

ik slaap nog steeds slecht
    veel kramp snachts,,
    maar het is voor een goed doel :)
    en als dit alles is heb ik het er wel voor over :)

7. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ik kan nog steeds niet slapen s nachts moet het nu doen op een paar hazeslaapjes, ben helemaal aan het einde van mijn latijn zo langzamerhand, en dan ben ik overdag ook nog druk met werken dus van bijslapen is geen sprake. Ik vind het vreselijk.

8. Niet meer actief

hier nog 1 hoor...
    idd blij dat je naar bed kan omdat je zo moe bent en dan lig je eindelijk en dan denk ik wat doe ik hier? De nachten duren dan zooooo lang he!

9. tinneke25

tinneke25 Lid

May 5, 2007
    71
    0
    0
    poetshulp
    west vlaanderen
    hoi meiden

ik weet nu van zaterdag dat ik zwanger ben. en ik heb dat ook dat ik s'nachts wakker lig ook al val ik om van moeheid toch lig ik te woelen. en 's'morgens ben ik goed wakker en tegen de middag ben ik terug moe. gelijk deze middag was ik moe en ben ik wat gaan liggen heb ik zowat 2 u geslapen. en nu ben ik terug moe en moet ik morgen gaan werken maar tis maar 4 uurtjes dus in de namiddag weer wa slapen. het is inderdaad heel vervelend als je niet kan slapen s'nachts. ik hoop ook dat het vlug voorbij gaat.

groetjes engeltje

10. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Pfff. Ik ben sinds 2 weken ook echt zooo moe. Niet normaal. Staands slapen is geen enkel probleem.

Overigens ook last van stemmingswisselingen. (kan echt om de meest domme dingen zomaar in tranen uitbarsten) hebben jullie daar ook last van?

Share This Page