Ik ben sinds een week weer aan't werk na mijn zwangerschapsverlof. Nu heb ik vakantie ter sprake gebracht, en ik kan vakantie krijgen. Alleen de periode is een probleem. Roy heeft vakantie gepland van 16 juli tot 12 augustus.Wij hebben elk jaar met de bouwvak vakantie, omdat we op de camping liggen en er dan het meeste te doen is. Mijn schoonmoeder die normaal op Jelina past ook. Ik wilde dus ook graag deze periode vakantie. Dat lukt niet. We zijn met 6 man personeel waaronder 2 bazen. Baas 1 heeft de eerste 3 weken van juli vakantie en baas 2 de 3 weken erna. Ik kan dus geen vakantie pakken als zij vakantie hebben. Nu komt het er op neer dat ik eigenlijk alleen in juni vakantie kan krijgen, want in augustus het het de drukste periode bij ons op de zaak, en dan kan ik dus ook geen vakantie krijgen. Het liefste had ik met Roy vakantie gehad. Wat zouden jullie me aanraden. Groetjes Vera
Tja, Het is niet anders zou ik zeggen. Kijken of Roy zn vakantie kan verschuiven. Bij ons wordt er gerouleerd. Dus het komt bij ons ook voor dat je niet in het hoogseizoen weg kan. Dat is jammer, maar het is niet anders... Misschien kan je regelen dat je toch een paar daagjes krijgt?
Ik denk dat je iets te laat bent met regelen. Ik zit midden in me verlof, maar desondanks heb ik me vakantieaanvraag in januari gedaan en dat is bij mijn werkgever op tijd. Maar nu zou ook wel iets te laat zijn. Ik heb schoolgaande kinderen, dus ik moet wel in het hoogseizoen.
Ook met bouwvak kan geschoven worden. Mijn roy heeft ookaltijd de bouwvak maar deze bouwvak werkt ie door en pakt m pas als ik beval. Mss is er bij jou man ook wel iets anders te regelen
met de vakantie is het gelukkig geregeld geworden. Ik heb 2 weken bouwvak en 1 week erbuiten. Ik heb nu alleen een ander probleem. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39652