Hoi meiden, Ik heb vledenweek te horen gekregen dat ik word ingeleid. Dit omdat ik zwangerschapssuiker heb en de kleine hierdoor een beetje groot is. Ook wil de gyn gewoon geen risico's nemen dat de kleine nog groter word. De gyn heeft mij alles netjes uitgelegt maar begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden 8-[ Wie van jullie is als eens ingeleid en wat is jullie ervaring hier mee? Ben benieuwd naar jullie ervaring. Alvast bedankt Groetjes Jetje
Hey dat is zeker spannend. Ik ben ook ingeleid en heb binnen 5 uurtje mijn dochter op de wereld gezet. Ik heb er geen slechte ervaring mee. Moet wel zeggen dat ik heel snel een weeenstorm ben gekomen en heel snel mocht persen. Succes met de bevalling. Liefs Nicole
hoi hoi hier ook ingeleid van angelina en eerlijk gezegd vond ik die weeen niet prettig (welke weeen wel maar oke) de bevalling ging inderdaad heel snel en de weeen volgden elkaar ook te snel op waardoor ik dus geen tussenpauzes had wat wel heel raar is zo lig je nog vrolijk te lachen en echt een paar seconde daarna heb je ineens een weeenstorm waar je u tegen zegt o en nog even een tip probeer na de bevalling niet direct te gaan staan dat deed ik dus en ben toen flauw gevallen groetjes nathalie
Bedankt voor jullie reactie meiden Daar ben ik wel een beetje bang voor de weeen storm maarja die zal ik ook wel overleven ale: 8-[ Zal de tip zeker onthouden -x- jetje -x-
2x bevalling door inleiding. Ging allebei de keren vlot. Na breken van vliezen is de 1e na 5 uur geboren en bij 2e bevalling 3 uur na breken van vliezen. Geen erge weeenstormen. Vond het stiekum wel fijn dat de 2e bevalling ook weer in het ziekenhuis was. Dus alleen maar positief. (en 2 wolken van dochters) succes
Jeetje meid, ik kan me best voorstellen dat je zenuwen hebt, juist omdat je van tevoren weet wanneer het gaat gebeuren natuurlijk! Ik wens je heel veel succes en een voorspoedige bevalling toe!
Ik ben ook ingeleid. De bevalling heeft in totaal 33 1/2 uur geduurd. Kreeg hele heftige rugweeën. Heb uiteindelijk gelukkig een ruggenprik gekregen. Heel veel succes.
Ben bij de eerste bevalling ook ingeleid. Om 7 uur in de ochtend aan het infuus en om 4 uur was mijn dochter geboren. Vooral de laatste 2 uur ontzettend last gehad van de weeënstorm, het was gewoon moeilijk ze op te kunnen vangen, want ging te snel. Gelukkig was dit nog redelijk snel achter de rug, maar is niet prettig.
hi ben ook ingeleid bij mij zijn de vliezen doorgeprikt om 8 uur daarna hebben ze infuus geprikt en gelijk binnen een uur had ik heftige weeen waardoor ik een pompje kreeg waarop ik mocht drukken bij een heftige wee en kreeg toen automatisch pijnstiller toegediend...wat nog heftiger was , was bij mij de persweeen die 1 uur en een kwartier duurde omdat mijn dochter ook te groot en te zwaar was...en uiteindelijk is ze met een knip op de wereld gekomen..wat ik je als tip kan geven i neem dextro tabletjes mee
Ben nooit ingeleid nog, maar ik zal misschien straks ook moeten omdat ik diabetes heb, dan leiden ze meestal vroeger de bevalling in. Ik kreeg als tip mee: vraag om infuus met wat langere draad, dan kun je nog een beetje rondlopen. Want steeds te moeten liggen is vaak heel vervelend, fijner is het om een beetje te kunnen ronddreutelen. Heel veel succes ermee hoor!
Ik ben ook ingeleid. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal omdat dit mijn eerste bevalling was maar ik kreeg eigenlijk al vrij direct weeën snel achter elkaar. Dan is het inderdaad fijn om rond te kunnen lopen! Dus een goede tip is inderdaad: vraag om langer infuusdraad zodat je uit bed kunt wanneer je dat wilt! Ik wens je heel veel succes!
Lieve meiden, Bdankt voor jullie reacties Ga de tips zeker gebruiken Ben beniewd hoe het allemaal zal verlopen. Nog even en ik weet het, vind het wel heel spannend. Liefs jetje -x-