Logisch, hoort bij de zwangerschap, maar ik ben nu bijna 28 weken zwanger en sinds een week of 1,5 begint de moeheid toch weer erg toe te slaan. Bij het minste of geringste wat ik heb gedaan ben ik moe en wil ik het liefste gewoon een uur gaan slapen. Helaas werk ik nog steeds fulltime en gaat dat niet echt.. maar goed op de vrije dagen dan maar wat extra rust pakken. Kan ook moeilijk accepteren dat mijn lichaam lomp en log is nu en ik er toch aan moet gaan toegeven terwijl ik voor mijn zwangerschap altijd overal mee bezig was.
Ken het gevoel meid! Ben iets veder dan jij,maar ik ben ook zo moe. Heb er nog bekkeninstabiliteit bij ook. En wil nog zoveel kan zo weinig, Ff lekker klagen is soms wel fijn. Onze mannen begrijpen het vaak toch niet heb trouwens vrijdag voor het eerst s'middags even op bed gelegen zo moe was ik.45 minuten maar hoor.
Heb je geen ijzertekort? Want ik had rond 28 weken ook ineens last van vermoeidheid, bleek ijzertekort te zijn. Slik nu ijzerpillen en het ging gelijk stukken beter, natuurlijk heb ik nog wel van die dagen dat ik erg moe ben, maar dat hoort er vast bij